Pytanie o "moralność" wypowiedzi

431. Data: 2009-09-14 21:02:39

Temat: Re: Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> wiadomości news:h8m9qj$kal$5@nemesis.news.neostrada.pl...

> Samomotywacja, empatia bez rozumienia znaczenia tych słów nawet nie
> wiesz o ich istnieniu.
>
> Piszesz pod delimiterem.

> To tylko słowa. One są zupełnie zbędne do zrozumienia uczuć. Ba!
> Przeszkadzają nawet. Jeśli np kobieta nigdy nie powie, że kocha
> mężczyznę- to w niczym to nie przeszkadza, że może mu to okazywać (jeśli
> kocha, oczywiście). Jeśli będzie mówić, że kocha, formować definicje
> miłości, etc- to ani o krok nie przybliży to jej do kochania.

Skąd zatem nazwa _inteligencja_ emocjonalna? Ta definicja wg Twojej
teorii powinna się nazywać zdolność do odczuwania. Czujesz, chociaż nie
rozumiesz.

--

Paulinka

432. Data: 2009-09-14 21:08:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:07:45 +0200, bartus napisał(a):

> Więc Kościól jest w większości obłudny.

Nie liczy się tu większość. Kto Ci powiedział, że Kościół jest
demokratyczny?
:->
--

Ikselka.

433. Data: 2009-09-14 21:12:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:58:04 +0200, Robakks napisał(a):

> Skąd wiesz, że wierzących w ten fałsz jest mniej niż udających, że wierzą?
> Ty wierzysz bartus w powyższe, czy udajesz? :-)

:-)
--

Ikselka.

434. Data: 2009-09-14 21:14:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:32:52 +0200, bartus napisał(a):

> Żyję bracie na tym świecie i widzę jak jest.

Żyjesz tylko i wyłącznie we własnym, jak każdy. Smutno w tym Twoim jest.
--

Ikselka.

435. Data: 2009-09-14 21:15:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:49:13 +0200, bartus napisał(a):

> Skupiam się bracie od ~7 do ~22 dzień w dzień żeby jakoś się toczyć do
> przodu. ;).

Poświęć 15 minut na skupienie po 22-ej, zatrzymawszy się wpierw...
--

Ikselka.

436. Data: 2009-09-14 21:32:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h8mb5v$fmu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> [...]

Skąd zatem nazwa _inteligencja_ emocjonalna? Ta definicja wg Twojej
teorii powinna się nazywać zdolność do odczuwania. Czujesz, chociaż nie

Rozumienie to nie to samo co myślenie. Philip Kapleau bodajże w swojej
książce "Świt na Zachodzie" opisuje 2 ludzi, którzy przeżyli wojne i jej
okropności. Obaj zadali sobie pytanie, które w sobie nosili cały czas i
szukali na nie odpowiedzi: "DLACZEGO". Jeden zaczął zbierać różne
informacje, studiować uczone księgi, aż w końcu napisał książkę. To
zrozumienie intelektualne. Drugi zwrócił się ku duchowości. Dużo się modlił,
medytował. Czyli- robił to, w czym własnie wyłącza się myślenie. Aż w pewnym
momencie Zrozumiał. To Oświecenie. Zrozumienie na poziomie ducha. To poziom,
z którego rozumie się czyjeś i swoje emocje, uczucia.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

437. Data: 2009-09-14 21:38:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> Aż w pewnym momencie Zrozumiał. To Oświecenie. Zrozumienie na poziomie
> ducha. To poziom, z którego rozumie się czyjeś i swoje emocje, uczucia.

I określił to wszystko słowami, definicjami. Nie da się inaczej. Słowa,
definicje zawsze będą naszym wytworem. Napisz podręcznik dla
odczuwającego, ale nie umiejącego czytać.

--

Paulinka

438. Data: 2009-09-14 21:47:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h8mdo0$omp$6@nemesis.news.neostrada.pl...
Chiron pisze:

> [...]

definicje zawsze będą naszym wytworem. Napisz podręcznik dla
odczuwającego, ale nie umiejącego czytać.

W tym problem: nie da się tego określić. To prawdy nieprzekazywalne. To coś
jak zjeść ciastko, albo rozprawiać, jak ono smakuje. To nie to samo:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

439. Data: 2009-09-14 21:51:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------------------

> [...]
> coś jak zjeść ciastko, albo rozprawiać, jak ono smakuje. To nie to samo:-)

Nieprawda. Ja potrafię dokładnie określić, kiedy zjadłam ciasto, a tylko
polizałam kremu. Za zasługą inteligencji emocjonalnej.

--

Paulinka

440. Data: 2009-09-15 06:01:07

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka"

> Nieprawda. Ja potrafię dokładnie określić, kiedy zjadłam ciasto, a tylko
> polizałam kremu. Za zasługą inteligencji emocjonalnej.
> --
> Paulinka

Określ jeszcze precyzyjnie i jednoznacznie kształt ciastka, kolory,
smak poszczególnych okruchów, zapach, ciężar, konsystencję, składniki
i technologię wypieku.
-- Edward Robak* z Nowej Huty --
"Kiedy zjadłam ciasto" <= to za mało by opisać ciastko - zwłaszcza,
że ciastka mają różne smaki, zapachy i cechy zewnętrzne.
-- miłośnik mądrości --

Jedenastoletni Hitler
SYLI...
WESELMY SIE...