Pytanie o ortodonte

następny post »
From: Blue <a...@z...w.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Pytanie o ortodonte
Date: Tue, 20 Mar 2001 19:09:15 GMT

Witam :)

Mam takie male pytanko. Gdzie mozna sprawdzic jakas liste ortodontow
przyjmujacych na danym terenie? Chodzi mi konkretnie o Dolny Slask, a juz
zeby bylo zupelnie dokladnie - miasto Bielawe (okolice Walbrzycha).
Cala sprawa dotyczy poltorarocznej dziewczynki z dosyc silnym
przodozgryzem. Pediatra stwierdzil ze trzeba poczekac jeszcze kilka lat
zanim zacznie sie cokolwiek robic. Ale matka dziewczynki wolalaby ta
kwestie omowic z jakims specjalista. Tyle ze lekarka nie chciala podac
zadnego konkretnego adresu ortodonty. A ja nie bardzo wiem gdzie mozna
by to sprawdzic. I czy to wogole trzeba pojsc do ortodonty? Bo nie tyle
chodzi o zle ulozone zeby, co o zbytnio do przodu wysunieta zuchwe.

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -
- [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: a...@z...w.pl ] -