Pytanie o podcinanie migdałów?

1. Data: 2006-02-16 00:23:35

Temat: Pytanie o podcinanie migdałów?
Od: kulawa <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

W związku z tym że mam coraz gorsze problemy z normalnym oddychanie a co
za tym idzie chrapaniem:) mój lekarz stwierdził że czas najwyższy
podciąć migdałki. Czy ktoś moze wie na czym to polega? Miałam kiedyś
wycinany trzeci migdał jako dziecko i nie wspominam tego dobrze- jakieś
kulki gazy w jamie ustnej i generalnie wyciananie prawie na żywca-
miejscowe znieczulenie. Jak dzisiaj wyglądają takie zabiegi? są jakieś
skutki uboczne po takim zabiegu.? Słyszałam że może się zmniejszyć moja
odporność. Sama nie wiem co jest już lepsze przyciąć czy nie przyciąć?.
Z kolei to jak odpowiedź na pytanie oddychać normalnie czy sapać jak
80-latka. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam
Joanna

2. Data: 2006-02-17 16:10:55

Temat: Re: Pytanie o podcinanie migdałów?
Od: "Beata" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kulawa <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Z kolei to jak odpowiedź na pytanie oddychać normalnie czy sapać jak
> 80-latka. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam

Mój syn miał podcinane migdałki boczne przy wycinaniu 3-go migdała. Zabieg
był przeprowadzany w narkozie, po przebudzeniu bolało go gardło, ale nie miał
żadnych opatrunków. Na drugi dzień już jadł chłodne rzeczy.
Odporność mu się po tym podniosła. Może przy zupełnym wycięciu migdałków
byłoby inaczej. Ale do końca nie wiem, nie jestem lekarzem.Pozdrawiam i życzę
zdrowia:
Beata.

kupie dermatoskop
[sprzedam] dermatologia
Impulsy elektryczne w leczeniu poudarowych zaburzeń przełykania
Piasek w moczu
Ból Brzucha u 12-latka