Pytanie o sos do Jana Luizy ;-))

1. Data: 2002-02-28 06:54:02

Temat: Pytanie o sos do Jana Luizy ;-))
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakiś ciekawy przepis na sos nadający się do gotowanego ciasta,
który wczoraj podawała Luiza?
Luiza pisala, ze im wiecej sosu tym lepiej czyli do jedzenia na sucho nie ma
co sie przymierzac, jakis sos musze zrobic nim poswiece powloczke na jaska i
zaczne Jana gotowac ;-)

Z gory wielkie dzieki

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-28 09:57:25

Temat: Re: Pytanie o sos do Jana Luizy ;-))
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet" <m...@p...onet.pl> schreef in bericht
> Tak sobie sie niesmialo zastanawiam, czy nie mozna by uzyc do tego ciasta
> funkcji sosu gestego koktailu np. truskawkowego? Czy to musi byc
> czekoladowy? Mapet

Nie musi,my jedlismy wczoraj z wisniowym,a dzisiaj bedziemy
z czekoladowym.Moja szwagierka twierdzi,ze ten ostatni jest
najlepszy do Jana,ale ona uwielbia wszelkiego rodzaju "ulepki".
Im slodsze,tym lepsze.

Pozdrawiam-Luiza.

1. Data: 2002-02-28 10:32:53

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z czekoladowym.Moja szwagierka twierdzi,ze ten ostatni jest
> najlepszy do Jana,ale ona uwielbia wszelkiego rodzaju "ulepki".

No tak, ale jak go zrobic? Gotowce nie wchodza w gre bo tu nie ma czegos
takiego...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-28 10:36:10

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> schreef in bericht
> No tak, ale jak go zrobic? Gotowce nie wchodza w gre bo tu nie ma czegos
> takiego...
>
> pozdrawiam
> Basia

Polecam http://www.szef-kuchni.com.pl/cgi-bin/s_potr.cgi?kat
_potrawy=DES

Pozdrowionka-Luiza.

P.S. A Jan siedzi w lodowce i czeka....

1. Data: 2002-02-28 10:37:57

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie sie niesmialo zastanawiam, czy nie mozna by uzyc do tego ciasta
> funkcji sosu gestego koktailu np. truskawkowego?

Koktajle jednak są kwaskowate a ten sos to chyba powinien byc slodki...

> PS. Znowu zapomnialam przepisu na drozdzowe.

A moje drozdze siedza w lodowce i czekaja na ten przepis...;-)))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-28 17:56:58

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy macie jakiś ciekawy przepis na sos nadający się do gotowanego ciasta

Tak sobie sie niesmialo zastanawiam, czy nie mozna by uzyc do tego ciasta w
funkcji sosu gestego koktailu np. truskawkowego? Czy to musi byc
czekoladowy? Mapet
PS. Znowu zapomnialam przepisu na drozdzowe. Kurcze, zapisze sobie, zeby
przyniesc. Tak to jest, jak sie czlowiek nie wyspi nalezycie. :-))
"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message

1. Data: 2002-02-28 20:11:31

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Koktajle jednak są kwaskowate a ten sos to chyba powinien byc slodki...

Ja myslalam wlasnie o mocniej niz zwyke poslodzonym, ale spoko.

>A moje drozdze siedza w lodowce i czekaja na ten przepis...;-)))

A poczekaja jeszcze do jutra? Na razie powiem tylko tyle, ze jeden z
"mykow"(mykuw), ktore z mama stosujemy, to dodawanie do ciasta oliwy. Jest
wtedy bardzo pulchne i puszyste. Ale calosc podam jutro. Przypomnialam sobie
w autobusie. :-)) Mapet
"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message

Krysiaaa - sa grzybki :-)
Poszukuje przekroju histori kuchni chińskiej...
[Allegro] Robot kuchenny Philips Cucina HR 7727
jak zrobic nachos?
Dutch oven?! Ki czort?