jak sie pozbyc zapachu?

1. Data: 2002-02-28 07:08:49

Temat: jak sie pozbyc zapachu?
Od: "Marcin W." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie ratujcie!!!!! Po tygodniowym urlopie wracam do domu otwieram lodowke
i co widze???
widze ciemnosc!. Okazuje sie przez caly tydzien lodowka nie miala zasilania
a jaki jest tego skutek wiadomo -
zawartosc do wyrzucenia ale najgorszy jest ten okropny zapach (szczegolnie w
zamrazalniku) ktorego nie potrafie sie pozbyc. Nie pomaga szorowanie
rozmrazanie mycie. Moze macie jakis pomysl na pozbycie sie nieprzyjemnego
zapachu z lodowki/zamarazalnika???

pozdr
Marcin

1. Data: 2002-02-28 07:53:36

Temat: Re: jak sie pozbyc zapachu?
Od: "lisek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka ziaren kawy upal na patelni i do lodówy!

Pozdrówka
Lisio

1. Data: 2002-02-28 09:05:06

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin W. <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:a5kl4r$28u$...@s...man.poznan.pl...

Nie wierz, ze po takim czadzie pomoze odrobina soku z cytryny czy lyzka octu
w wiadrze wody....
Zrob roztwor Domestosa, wloz rekawice gumowe i dokladnie kilkakrotnie przetr
zyj cale wnetrze lodowki, polki, schowki itp. Potem zostaw otwarta na godzin
ke, zeby zapach chloru wywietrzal. To na pewno pomoze.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-02-28 10:36:15

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

-
> [...]
> zamrazalniku) ktorego nie potrafie sie pozbyc. Nie pomaga szorowanie
> rozmrazanie mycie. Moze macie jakis pomysl na pozbycie sie nieprzyjemnego

Umyj najpierw roztworem wody z soda (lub proszkiem do pieczenia jak nie masz
sody), a potem 'wytrzyj' szmatka umoczona w roztworze wody z esencja
waniliowa. Jak lodowka sie zchlodzi to zapach powininen zniknac a
przynajmniej zmalec. U nas mozna kupic takie specjalne plastikowe 'jajko'
ktore zawiera pochlaniacz zapachow, mysle, ze jest ono wlasnie wypelnione
soda z czyms. Podobno wstawienie miseczki z octem pomaga, a moze to byl
roztwor wanilii? Nie pamietam. Kazda uzywana lodowka, ktora sie rozmrozi ma
nieprzyjemny zapach, najgorzej, jesli miales rybe...
Ania

1. Data: 2002-02-28 10:56:17

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -

Umyj wodą z octem ( w proporcji 1/2 l octu spirytusowego 10% na 2 l wody), ale
naprawde dokladnie, moze byc 2 razy.
Półki i pojemniki umyj osobno i daj im wywietrzec na zewnatrz, lodowke tez po
myciu zostaw na 24 godziny otwartą. A potem - na stale- wstaw sloiczek z octem,
otwarty. Ja uzywam takiego odwaniacza od 20 lat, skuteczne, lepsze niz wszelkie
filtry węglowe itd.Qd

Pytanie o sos do Jana Luizy ;-))
Krysiaaa - sa grzybki :-)
Poszukuje przekroju histori kuchni chińskiej...
[Allegro] Robot kuchenny Philips Cucina HR 7727
jak zrobic nachos?