Pytanie o tomograf......

11. Data: 2005-12-13 23:13:04

Temat: Re: Pytanie o tomograf......
Od: "Michal_3city" <mr_majkel@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:k9i30tr2gg4k$.dlg@always.coca.cola...

> Jeśli do mnie przychodzi pacjent, który z powodów medycznych musi mieć
> pilnie wykonane badanie TK czegokolwiek, a leży to w zakresie moich
> obowiązków, kompetencji i możliwości - to ma zrobione to badanie i tyle.

taak, bajka o żelaznym wilku.. jak na razie mojej córce - od poniedziałku
jest w szpitalu- chcieli zrobić USG .. 29 XII
Jakieś pytania ?? :(( ??

Michał

12. Data: 2005-12-13 23:56:33

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taak, bajka o żelaznym wilku.. jak na razie mojej córce - od poniedziałku
> jest w szpitalu- chcieli zrobić USG .. 29 XII
> Jakieś pytania ?? :(( ??
>
> Michał

Banda nieudaczników ta polska służba zdrowia. Kiedy wreszcie przestaną się
marnotrawić pieniądze
ze składek zusowkich na tą bandę nierobów w polskich szpitalach. A jak
człowiek się rozchoruje to zawsze
musi liczyć tylko na siebie i na to co ma odłożone w zaskórniakach, bo żaden
lekarz ci nie pomoże
jak nie posmarujesz. Aż żygać się chce......

Tomasik Andrzej

13. Data: 2005-12-14 07:27:37

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005 00:13:04 +0100, Michal_3city wrote:

> taak, bajka o żelaznym wilku.. jak na razie mojej córce - od poniedziałku
> jest w szpitalu- chcieli zrobić USG .. 29 XII
> Jakieś pytania ?? :(( ??

Nie wiem, jak jest w u Ciebie, jednak skoro termin badania planowego
wyznaczono na 29.12, to musi znaczyć, ze badanie nie jest pilne.

Jeśli pacjent wymaga badania zwskazań pilnych (czyli od jego wykonania w
ciągu godzin / minut zależy jego życie/ zdrowie), to - przynajmniej u
mnie - się je wykonuje i koniec.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

14. Data: 2005-12-14 07:28:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005 00:56:33 +0100, Dr.Endriu wrote:

> [...]
> człowiek się rozchoruje to zawsze
> musi liczyć tylko na siebie i na to co ma odłożone w zaskórniakach, bo żaden

A wszyscy księża gwałcą ministrantów.

> Aż żygać się chce......

Proponuję gastrologa w takim razie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

15. Data: 2005-12-14 20:32:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005, Michal_3city wrote:

> jest w szpitalu- chcieli zrobić USG .. 29 XII

taki jest plan leczenia - co w tym zlego - w koncu
to nie jest wcale odlegly termin - biorac pod uwage,
ze "po drodze" sa swieta ...
Ale przyczepic moze sie zawsze do wszystkiego ...

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

16. Data: 2005-12-14 21:57:35

Od: Michal_3City <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(a):

> taki jest plan leczenia - co w tym zlego - w koncu
> to nie jest wcale odlegly termin - biorac pod uwage,
> ze "po drodze" sa swieta ...
> Ale przyczepic moze sie zawsze do wszystkiego ...

Oj widze że w planie studiów medycznych nie ma przedmiotu "czytanie ze
zrozumieniem". A moze jakieś wagary były...
Z matmy też pała... z tytułu świąt w tym roku wypada dokłądnie 1 dzień
roboczy.

A zupełnie serio - proponuję jednak zejście z chmur do realiów polskiej
służby zdrowia i stwierdzenie jak jest a nie jak powinno być.
Szczególnie pod koniec roku.

Pozdrawiam

Michał.

17. Data: 2005-12-15 07:54:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005 22:57:35 +0100, Michal_3City wrote:

> A zupełnie serio - proponuję jednak zejście z chmur do realiów polskiej
> służby zdrowia i stwierdzenie jak jest a nie jak powinno być.
> Szczególnie pod koniec roku.

Zupełnie serio - jeśli TRZEBA zrobić badanie, to się je robi w trybie
pilnym; badanie ze wskazań życiowych przeskakuje wszystkie kolejki, a na
radiologii są dyżurni.
Pomijając wszystko inne, nikt z nas nie ma ochoty włóczyć się po sądach

18. Data: 2005-12-15 14:21:58

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.12.05, około 08:54, Marek Bieniek bulgocze

> Pomijając wszystko inne, nikt z nas nie ma ochoty włóczyć się po sądach
> Szczególnie pod koniec roku.

Tłumaczenie pacjentom, że to nie wina lekarzy, że są takie kolejki, to jak
flame z trollem lub wykładanie moherowi rzeczowych argumentów.
Uczesz beret.

--
ika - umop apisdn

prosze o przetlumaczenie
jak sie wzmocnic
Rozne zrenice - co to jest ?
Czy trzeba do chirurga...? Może kosmetyczka wystarczy?
pytanie do neurologa/okulisty