Pytanie o tomograf......

1. Data: 2005-12-09 13:08:05

Temat: Pytanie o tomograf......
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam pytanie o tomograf. Chciałbym się nim przebadać..... Czy da się
to w Polsce zrealizować nie
wywalając kasy na łapówki dla lekarzy.........?

P.S. Słyszałem że jednorazowe badanie badanie kosztuje około 200 zł........?

Dr.Endriu

2. Data: 2005-12-09 13:09:59

Temat: Re: Pytanie o tomograf......
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Dec 2005 14:08:05 +0100, Dr.Endriu wrote:

> Ponawiam pytanie o tomograf. Chciałbym się nim przebadać.....

A po co?

> Czy da się
> to w Polsce zrealizować nie
> wywalając kasy na łapówki dla lekarzy.........?

Skoro jesteś dr, to pewnie sam doskonale wiesz czy się da, czy nie.

(Jeśli są wskazania, to się da.)

> P.S. Słyszałem że jednorazowe badanie badanie kosztuje około 200 zł........?

Może kosztować i mniej niż 200, i więcej niż 200. Wszystko zależy od
tego na jakim aparacie i czy trzeba podać kontrast.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

3. Data: 2005-12-09 14:50:16

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może kosztować i mniej niż 200, i więcej niż 200. Wszystko zależy od
> tego na jakim aparacie i czy trzeba podać kontrast.

i od tego ktora czesc badamy :)
Raczej wiekszosc bedzie powyzej 200 na nowszym sprzecie.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2005-12-09 15:42:23

Od: Michal_3City <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> A po co?

> Skoro jesteś dr, to pewnie sam doskonale wiesz czy się da, czy nie.
>
> (Jeśli są wskazania, to się da.)

Panie Marku... pytanie było niemądre ale odpowiedź nieżyciowa.. i
nieprawdziwa.
Od czterech tygodni biegam z córką po lekarzach - ni z tego ni z owego
zaczęła utykać.
Lek I kont, skierowanie na izbę przyjeć szpitala, rentgen, usg,
morfologia. Efekt: Nic nie wiemy, nic nie widać walimy silny
antybiotyk przez 5 dni 4 razy dziennie. Oczywiście bez zmian.

Ortopeda (prywatnie), zbadał ja dokladnie sprawdzimy - poczekajmy jeszcze.
Telefon do szpitala (tego samego co na początku), ord ortopedii-
przedstawiam się przedstawiam sprawę , zadał jedno pytanie: z
ubezpieczenia czy prywatnie.. jak prywatnie prosze zadzwonić tam i tam
wszystkiego sie Pan dowie.
jeszce raz ortopeda, (inny) szpital w którym pracuje, duze zdjećie...
hmm.. cos tu jest. Potzrebny rezonans albo TK.. ale ze szpitala nie
wystawi skierowania -Pan wie dlaczego.
Terminy rezonansu: prywatnie - pojutrze, z NFZ - druga połowa stycznia
2006.

Dlaczego o lapówkach - a czymze innym niż łapówką jest oplata lekarzowi
za wizytę w gabinecie- w którym jest tylko aparat do mierzenia ciśnienia
i ręce które leczą- w istocie za to żeby można było być przyjetym przez
niego w szpitalu i żeby szybko i sprawnie zrobic badania na szpitalnym
sprzęcie ? Bo bez tych badań najlepszy lekarz w istocie rzeczy jest tak
samo madry jak i pacjent.

Pozdrawiam

Michał

5. Data: 2005-12-09 15:43:36

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dnc5j1$dck$1@inews.gazeta.pl...
>>> P.S. Słyszałem że jednorazowe badanie badanie kosztuje około 200

> i od tego ktora czesc badamy :)
> Raczej wiekszosc bedzie powyzej 200 na nowszym sprzecie.

W Sz-nie chyba 280pln na nowitkiej 64-rzedowej maszynie

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

6. Data: 2005-12-10 00:05:36

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:dnc5j1$dck$1@inews.gazeta.pl...

> W Sz-nie chyba 280pln na nowitkiej 64-rzedowej maszynie

Tanio, jak barszcz. W Warszawie, na Szaserów drobne 800,- :-(

(ale i tak nam cała Polska zazdrości, ze raj mamy...)

--
Pozdr

7. Data: 2005-12-10 10:41:28

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Tanio, jak barszcz. W Warszawie, na Szaserów drobne 800,- :-(
>
> (ale i tak nam cała Polska zazdrości, ze raj mamy...)

U nas 360 pln kosztuje NMR.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

8. Data: 2005-12-10 13:24:48

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radziłabym w tej sytuacji zgłosić się do dobrego neurologa, może on coś
zaradzi.

Aga

9. Data: 2005-12-10 20:13:08

Od: Michal_3City <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnesdz napisał(a):
> Radziłabym w tej sytuacji zgłosić się do dobrego neurologa, może on coś
> zaradzi.

Dzięki za radę.
w pn kłade córkę w szpitalu i będą szukać.

Trop jest ciut inny ale neurolog też jest brany pod uwagę.

Michał

10. Data: 2005-12-12 07:49:27

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 09 Dec 2005 16:42:23 +0100, Michal_3City wrote:

> Panie Marku... pytanie było niemądre ale odpowiedź nieżyciowa.. i
> nieprawdziwa.

Cóż - bywa różnie...

Jeśli do mnie przychodzi pacjent, który z powodów medycznych musi mieć
pilnie wykonane badanie TK czegokolwiek, a leży to w zakresie moich
obowiązków, kompetencji i możliwości - to ma zrobione to badanie i tyle.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

prosze o przetlumaczenie
jak sie wzmocnic
Rozne zrenice - co to jest ?
Czy trzeba do chirurga...? Może kosmetyczka wystarczy?
pytanie do neurologa/okulisty