Pytanie o włóczkę

1. Data: 2007-04-27 17:10:46

Temat: Pytanie o włóczkę
Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kobitki proszę o radę,chcę kupić cieniutką włóczkę akryl ale
taką bardzo cieniutką na szydełko.Kupiłam już peonię ale jak dla mnie
jest za gruba.Moje pytanie czy istnieje coś takiego?Pozdrawiam

2. Data: 2007-04-27 17:45:52

Temat: Re: Pytanie o włóczkę
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna napisał:
> Kochane kobitki proszę o radę,chcę kupić cieniutką włóczkę akryl ale
> taką bardzo cieniutką na szydełko.Kupiłam już peonię ale jak dla mnie
> jest za gruba.Moje pytanie czy istnieje coś takiego?Pozdrawiam

dzis ogladalam sasanke,nawet nawet
100% akrylu
i 560 m na 100 gr
troszeczke puchata
zalezy co chesz z tego wykonac
pozdrawiam kasias

3. Data: 2007-04-27 17:54:27

Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:45, kasias <k...@i...pl> wrote:
> Użytkownik Anna napisał:> Kochane kobitki proszę o radę,chcę kupić cieniutką
włóczkę akryl ale

> dzis ogladalam sasanke,nawet nawet
> 100% akrylu
> i 560 m na 100 gr
> troszeczke puchata
> zalezy co chesz z tego wykonac
> pozdrawiam kasias

Chcę zrobić w prezencie malutkiej siostrzenicy kapelusik na lato, ale
kiedy zaczełam robić z peoni to wychodzi strasznie grubaśna.

4. Data: 2007-04-27 18:00:49

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Peonia i Kocurek są chyba najcieńszymi akrylami jaki znam (mają 520 m/100g).
Cieńsze są potem bawełny (np.Basak ma 1000 m/100 g lub Maxi) i mieszanki
np.Linen

5. Data: 2007-04-27 18:32:21

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna napisał:

> Chcę zrobić w prezencie malutkiej siostrzenicy kapelusik na lato, ale
> kiedy zaczełam robić z peoni to wychodzi strasznie grubaśna.

na kapelusik wydaje mi sie ze bedzie dobra np.maxi lu inne bawelny tego
typu ktore maja 565 m na 100g ,z tym ze jest bawelna mercyzowana i
ladnie to wtedy wychodzi
kasias

6. Data: 2007-04-27 18:53:22

Od: Anna <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:32, kasias <k...@i...pl> wrote:

> na kapelusik wydaje mi sie ze bedzie dobra np.maxi lu inne bawelny tego
> typu ktore maja 565 m na 100g ,z tym ze jest bawelna mercyzowana i
> [...]

Dziękuję za odpowiedz a właśnie miałam się spytać z czego najlepiej
kapelusik zrobić.

7. Data: 2007-04-27 19:59:30

Od: " Buba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najcieńszy akryl z jakiego robiłam to Classic interfoxu, 330 metrów w 50 g,
szzydełko nr 2

8. Data: 2007-04-28 07:32:10

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za odpowiedz a właśnie miałam się spytać z czego najlepiej
> kapelusik zrobić.

Jak na lato to wydaje mi się że akryl nie bardzo. W końcu to
sztuczne. Lepiej zrobić bawełniany.

9. Data: 2007-05-07 08:25:16

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka pisze:

> Jak na lato to wydaje mi się że akryl nie bardzo. W końcu to sztuczne.
> Lepiej zrobić bawełniany.

Jesli kapelusik, to chyba lepiej z bawelny i do tego grubszej na
cienszym szydelku - w kazdym razie, zeby robotka byla dosc sztywna,
wtedy i ladniej uklada sie glowka kapelusza i rondo.

th

Poszukuje - konik na biegunach - scrabooking
gazetka Phildar nr 425
Probelm ze schematem graficznym
zapytanie o wzór
kwiatek i bolerko