Pytanie o wode !!!

11. Data: 2006-08-20 19:19:28

Temat: Re: Pytanie o wode !!!
Od: Alveaenerle <szprottka@[wytnijto]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba przesada , przeciez za wode ktora"kupuje" w wodociagach tez ktos
> odpowiada i bierze pieniadza .Wydawanie kolejnego tysiaca na uzdatnianie
> wody z wodociagow jest albo paranoja lub checia zaimponowania sasiadom i
> rodzinie .Wszystko to do wody wodociagowej oczywiscie,inaczej jest z woda
> czerpana z wlasnej studni.Znalem tez goscia ktory do domu przywozil
> _redestylat_ ,to ze ciagle chorowal to juz inna bajka.

bzdura Wacpanie. Niech Wac najpierw wypije chociazby herbate zrobiona na
wodzie z filtra RO i taka zwykla, to Wac zobaczy, o co chodzi.
Smak jest zupelnie inny a i kamien sie nie tworzy.

pozdrawiam
Monika

12. Data: 2006-08-21 13:00:00

Od: "Mielcarz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):

> [...]
> wodzie z filtra RO i taka zwykla, to Wac zobaczy, o co chodzi.
> Smak jest zupelnie inny a i kamien sie nie tworzy.

Dobra woda to podstawa, wiadomo że jak się nie przyzwyczaisz do
lepszego to nie poznasz różnicy. Staropolanki raczej nie uświadczę
koło siebie, z lepszych żródlanek to chyba tylko żywiec jest w
stałej sprzedaży. Czekam na więcej propozycji :)

13. Data: 2006-08-21 13:14:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mielcarz" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

[...]

Dobry i wydajny filtr wymaga wymiany niedrogich wkladów raz na pół roku i
daje dostęp do krysztalicznej wody non stop, nawet gdy w wodociągach jest
awaria, lub brak prądu w hydroforni.

14. Data: 2006-08-21 22:27:04

Od: kaldachar <kaldachar(kaldachar)\"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udaj się do najbliższego supermarketu i zrób przegląd na półkach ...
Możesz kilka kupić i zobaczysz która będzie Ci odpowiadała ...

kaldachar(.......)@interia.pl

15. Data: 2006-08-22 10:31:56

Od: N...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

kaldachar (kaldachar) napisał(a):
> Udaj się do najbliższego supermarketu i zrób przegląd na półkach ...
> Możesz kilka kupić i zobaczysz która będzie Ci odpowiadała ...

I wykup przy okazji pół sklepu ;)
Faktycznie filtr jest ok, to metoda na dluzsza mete. Ale do kiedy go
nie uświadczysz u siebie w domu radze pić coś co jest sprawdzone i
polecane. Z wodami jest różnie, lepiej nie kombinowac. Moja
propozycja to Zywiec. Jedna z niewielu wod, do których mam zaufanie.

Pozdr!
Nezi

16. Data: 2006-08-22 10:36:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<N...@p...fm> wrote in message
s.com...
> [...]

polecane. Z wodami jest różnie, lepiej nie kombinowac. Moja
propozycja to Zywiec. Jedna z niewielu wod, do których mam zaufanie.

Filtr można w ciągu jednego dnia samemu zamontować.

17. Data: 2006-08-22 11:40:32

Od: "Al-Mir" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>polecane. Z wodami jest różnie, lepiej nie kombinowac. Moja
>propozycja to Zywiec. Jedna z niewielu wod, do których mam zaufanie.

Tez potwierdzam - Dobry filtr Odwróconej Osmozy - sam używam od dłuższego
czasu i żadnego kamienia a jak to Panslavista stwierdził smak herbatki i
kawki to bajka - nie przekonasz sie dopoki nie sprobujesz . Sam uzywam 6
stopniowego filtra z mineralizatorem (model F350 COMPACT) - bo zbadaniu w
laboratorium woda ma parametry zblizone do niskomineralizowanej wody
Żywiec - oczywiscie wszsytko zależy gdzie i jakiej firmy kupisz System RO ,
jest ich masa (w tym duzo podróbek z Azjii) nie kupuj w firmie kogucik bo
później zniknie i klapa. wpisz sobie w wyszukiwarce jakiejs haslo np.
OSMOZA i wywali Ci kupe firm.

Polecilbym firme w ktorej ja kupilem ale potem powiedza ze to reklama :))
(a firma dziala na rynku miedzynarodowym od 9 lat - wiec jest sparwdzona -
wielu znajomych juz sie w niej zaopatrzylo i to nie tylko w Osmoze ale
rowniez w inne rozwiazania (stacje zmiekczajaca, odzelaziajaca, itp.)

Udanych zakupow - pozdrawiam

Mirek

18. Data: 2006-08-22 21:39:31

Od: Alveaenerle <szprottka@[wytnijto]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielu znajomych juz sie w niej zaopatrzylo i to nie tylko w Osmoze ale
> rowniez w inne rozwiazania (stacje zmiekczajaca, odzelaziajaca, itp.)

jak dobra i sprawdzona to co sie przejmujesz, reklamuj :)

pozdrawiam

Monika

19. Data: 2006-08-23 03:49:10

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]

> polecane. Z wodami jest różnie, lepiej nie kombinowac. Moja
> propozycja to Zywiec. Jedna z niewielu wod, do których mam zaufanie.

no dokładnie tak. zrób tak : do picia na surowo woda z butelki a do
gotowania mozesz
mieć tą filtrowaną z kranu

> Filtr można w ciągu jednego dnia samemu zamontować.

jeszcze zależy jaki ;)

20. Data: 2006-08-23 03:49:26

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]

gotowania mozesz
mieć tą filtrowaną z kranu

> Filtr można w ciągu jednego dnia samemu zamontować.

obudowa do okapu
Sokownik do nalewek?
Tort bananowy
podgrzewacz do mleka