Pytanie o zazdrość

11. Data: 2003-07-01 09:15:31

Temat: Re: Pytanie o zazdrość
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@o...pl> wrote in message news:bdp6kl$hta$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam pytanie:
>
> Czy to że ja nie odczuwam zazdrości o swojego męża jest czymś złym i
> świadczy o braku miłości?

W zadnym wypadku. Raczej o zaufaniu.

> że zdrada w sensie czysto fizycznym "skok w bok " nie była by dla mnie
> powodem do rozwodu.

A to juz IMHO troche naciagane. Wg mnie na sile godzisz sie z hipotetyczna
sytuacja. Byc moze sama przed soba nie chcesz sie przyznac ze cos takiego
jednak by Cie dotknelo.
Wzajemna milosc to takze wzajemna odpowiedzialnosc i poswiecenie.

12. Data: 2003-07-01 09:33:02

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to juz IMHO troche naciagane. Wg mnie na sile godzisz sie z hipotetyczna
> sytuacja. Byc moze sama przed soba nie chcesz sie przyznac ze cos takiego
> jednak by Cie dotknelo.

Co innego "dotknięcie", bo dotknąć na pewno dotknęłoby każdego, ale zawsze
można wybaczyć.

> Wzajemna milosc to takze wzajemna odpowiedzialnosc i poswiecenie.

Tu się zgadzam.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2003-07-01 09:38:56

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości :

> Czy to że ja nie odczuwam zazdrości o swojego męża jest czymś złym i
> świadczy o braku miłości?

Wg mnie jest to calkiem normalne.
Ja też tak mam.

Tak przy okazji trochę w temacie napiszę historyjkę, która mi się całkiem
niedawno zdarzyła.
Otóż w sobotę byłam na konferencji na temat ochrony przyrody w Karpatach.
Przy ognisku wieczorem zaczęłam rozmowę z jednym z uczestników. Nie powiem -
bardzo przystojnym, sporo (z 15 lat chyba) ode mnie młodszym. Ponieważ temat
rozmowy był ciekawy dyskutowaliśmy bardzo zacięcie (o lasach w Beskidach
jakby się kto pytał ;-) ). Ten kolega był leśnikiem, a mnie interesowały te
problemy. Potem zaproponowałam przejście na "ty". Jak się ognisko skończyło,
wróciliśmy (nie sami, w kilka osób) do ośrodka, tam siedliśmy na fotelach w
holu i dalej gadaliśmy - nie tylko o tych lasach, ale ogólnie o ekologii.
No, piliśmy też piwo.
Ponieważ obok było wesele ten kolega zaproponował żebyśmy potańczyli. Ale
wtedy nadeszła jego dziewczyna (bardzo ładna), stanowczym ruchem położyła mu
rękę na nodze (dość wysoko) a drugą zarzuciła na ramiona.

No i "szlaban". Głupio sie poczułam, a ten kolega chyba też.
Zaraz potem pożegnaliśmy sie i poszli spać.

Wg mnie - głupio się zachowała.

Ale z drugiej strony trochę to podbudowało moje ego, ze o mnie jeszcze taka
fajna, młoda dziewczyna jest zazdrosna ;-)).

Pozdrowienia.

Basia

P.S.
Tą historyjkę chciałam opowiedzieć wczoraj na spotkaniu "frakcji
gliwickiej", ale Z.Boczek mi nie pozwolił, bo ciągle się wtrącał ;-)
Jednak usenet ma tą wyższość, ze przynajmniej można napisać to co sie chce
do końca ;-))

14. Data: 2003-07-01 10:08:02

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bdrjii$8ct$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
>
> No i "szlaban". Głupio sie poczułam, a ten kolega chyba też.
> Zaraz potem pożegnaliśmy sie i poszli spać.

Szczerze mówiąc przypuszczam, że zachowałabym się dokładnie tak
samo. No, z dokładnością do zastosowanej metody ;) Rozmowy,
choćby i mocno ożywione - jak najbardziej. Tańce z innymi
paniami na wspólnej imprezie - proszę uprzejmie. Ale zostawić
mnie samą i iść sobie tańczyć z obcą kobitą - po moim trupie :)

Pomijając już mój pogląd na temat "pójścia potańczyć" na cudze
wesele, ale jak wszystkim wiadomo, ja mam hopla na tym punkcie
:)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

15. Data: 2003-07-01 10:23:25

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paniami na wspólnej imprezie - proszę uprzejmie. Ale zostawić
> mnie samą i iść sobie tańczyć z obcą kobitą - po moim trupie :)

Nie samą, towarzystwo było większe 5-6 osób.

Ja jakoś nigdy nie miałm nic przeciwko temu żeby mój mąż się bawił z innymi
paniami.

> Pomijając już mój pogląd na temat "pójścia potańczyć" na cudze
> wesele, ale jak wszystkim wiadomo, ja mam hopla na tym punkcie
> :)

To była już taka pora że obie imprezy się mieszały ;-)

Pozdrowienia.

Basia

16. Data: 2003-07-01 10:26:10

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bdrm60$a8l$1@news2.ipartners.pl...
> [...] Nie samą, towarzystwo było większe 5-6 osób.

Ja zrozumialam z Twojego opisu, że chłopak wybierał się tańczyć
z Tobą, a jego dziewczyna w imprezie tanecznej nie
uczestniczyła. Jeśli wybieraliście się na balety grupą
zawierającą dziewczynę, to cofam swoje obiekcje - z
zastrzeżeniem, że pierwszy taniec jednak jej się należał :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

17. Data: 2003-07-01 10:51:03

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawierającą dziewczynę, to cofam swoje obiekcje - z
> zastrzeżeniem, że pierwszy taniec jednak jej się należał :)

Sytuacja byłą dokładnie taka, ze siedzieliśmy w holu obok sali, gdzie było
wesele, chyba w 4 osoby i gadaliśmy. Tzn gadałam głownie ja z nim, siedząca
koło niego dziewczyna słuchała, ale tematy (szkodniki drzew w lasach Beskidu
Śląskiego, obserwacje ptaków itp.) za bardzo ją chyba nie interesowały.
Nawet nie wiedziałam wtedy ze to jego dziewczyna. Był jeszcze jeden kolega,
który pobrzękiwał na gitarze, ale nie bardzo mu to wychodziło, zapewne z
powodu nadmiaru spożytych piw.
Wtedy z sali wypadły rozbawione dwie "nasze" dziewczyny zapraszając do
wspólnej zabawy, bo one już się tam bawiły.
No wtedy on sie zapytał coś w tym rodzaju - "to co Basiu pokręcimy się
trochę". Na co nastąpił ów "szlaban".

Pozdrowienia

Basia

P.S.
Ja się przy swoim tak bardzo nie upieram, ciekawa jestem jak to wygląda "z
drugiej strony"

18. Data: 2003-07-01 10:54:52

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bdrnpt$b7c$1@news2.ipartners.pl...
> [...] No wtedy on sie zapytał coś w tym rodzaju - "to co
> Basiu pokręcimy się trochę". Na co nastąpił ów "szlaban".
> [...]

A, to ja cofam wszystko, co napisałam. Ja bym go w takiej
sytuacji jednak nie zatrzymywała. Ja bym poszła się pakować :)))

Pozdrawiam
Hanka z kompleksem pierwszego tańca ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

19. Data: 2003-07-01 11:21:17

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Mam pytanie:
>
> Czy to że ja nie odczuwam zazdrości o swojego męża jest czymś złym i

Złym na pewno nie. Dzięki braku odczuwania zazdrości omija Cię troszkę
frustracji :)

> Przypadkowo wczoraj podczas spotkania rodzinnego wywiązała się pewna
> dyskusja na ten temat między mną a szwagrem.
> Ponieważ mąż pracuje w towarzystwie samych pań, spytano mnie czy jestem
> zazdrosna - ja na to "nie" , a w dalszej części dyskusji wypowiedziałam
się
> że zdrada w sensie czysto fizycznym "skok w bok " nie była by dla mnie
> powodem do rozwodu.

Z tym skokiem w bok zgadzam się z Tobą. IMO każdemu może się zdarzyć.
Wychodzę z założenia, że "nigdy nie mów nigdy". Tak naprawdę nie wiadomo
jakie psikusy szykuje nam życie. Niejeden zatwardziały przeciwnik, który
"nigdy nic takiego nie zrobił/zrobi" może się nieźle zdziwić.

> Szwagier stwierdził że to świadczy o absolutnym braku miłości do męża z
> mojej strony, ja na to że jestem tolerancyjna, on z kolei że "taka
postawa
> nie ma nic wspólnego z tolerancją" itd... aż trochę się "poprztykaliśmy"
> Co o tym sądzicie?

Szwagier ma inne zdanie od Twojego. Ma do tego prawo. Nie znaczy to, że Ty
musisz zmienić tok swojego rozumowania.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O< ~04.07.03.

20. Data: 2003-07-01 11:48:40

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, to ja cofam wszystko, co napisałam. Ja bym go w takiej
> sytuacji jednak nie zatrzymywała. Ja bym poszła się pakować :)))

> [...]

No to ja na to patrzę zupełnie inaczej.
Ja bym ani nie zatrzymywała, ani sie nie poszła pakować, tylko poszła się
pobawić z kim innym ;-) i na pewno bawiłabym się świetnie.

Pozdrowienia.

Basia

Ile dni wolnych z okazji slubu?
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra
Kultura dyskutowania
coś na rozrywkę-troche OT:-)