Pytanie - ostrokrzew

1. Data: 2000-04-22 17:02:24

Temat: Pytanie - ostrokrzew
Od: a...@p...com.pl (Andrzej Wende) szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze dziekuje wszystki ktorzy mi radzili w sprawie platana.
Juz posadzony z kornickiego Arboretum.
Teraz pytanie: mam ostrokrzew - kilka lat. Od 2-3 lat rosnie bardzo
intesywnie i teraz kwitnie, ale nigdy nie mial owocow. Dowiedzialem sie,
ze to roslina dwupienna co mi przetlumaczyli, ze dwuplciowa .Jam fizyk
wiec sie nie znam. To byl wstep. Pytanie dotyczy jak mu/jej dobrac
partnera? Czy dosadzic drugiego i oni sie umowia co do plci, czy ustalac
i dobierac akuratnie jak robilem przy doborze zony.
A.W.

2. Data: 2000-04-25 05:54:51

Temat: Odp: Pytanie - ostrokrzew
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Wende <a...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...
Pytanie dotyczy jak mu/jej dobrac
> partnera? Czy dosadzic drugiego i oni sie umowia co do plci, czy ustalac
> i dobierac akuratnie

Też jestem zainteresowana tematem, czy ma to coś wspólnego z obecnością
słupków, a nieobecnością pręcików i vice versa? I czy ostrokrzew Mezerwy
(oczywiście już po zidentyfikowaniu płci ) byłby w stanie "pomóc" w
zawiązywaniu owoców na ostrokrzewie lolczastym, czy musi być ten sam
gatunek?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-04-25 07:25:41

Temat: Re: Pytanie - ostrokrzew
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... nastepna roslina rozdzielnoplciowa? A juz myslalem, ze jedyne co mam
rozdzielnoplciowe to milorzab. Kiedys tutaj ktos pisal, jak na meskim
milorzebie zaszczepili zenski (albo odwtortnie) celem uzyskania owocow. Ale
z ostrokrzewem to prosciej chyba bedzie rzeczywiscie kupic mu zone (meza).

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

4. Data: 2000-04-28 06:39:34

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> wrote in message

> [...]
>
> Też jestem zainteresowana tematem, czy ma to coś wspólnego z obecnością
> słupków, a nieobecnością pręcików i vice versa? I czy ostrokrzew Mezerwy

Ten ostrokrzew w handlu ma nazwy odmian oddajace jego plec, m. in. Blue Boy,
Blue Prince, Blue Princess, Blue Girl.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
s...@a...pl

http://www.iko.pl

5. Data: 2000-04-28 20:43:42

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten ostrokrzew w handlu ma nazwy odmian oddajace jego plec, m. in. Blue
Boy,
> Blue Prince, Blue Princess, Blue Girl.
Andrzeju, przepraszam, ale gdzie jest odpowiedź na zadane pytania?
Pozdrawiam Jerzy

6. Data: 2000-04-28 21:31:12

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest odpowiedz lecz jedynie moje trzy grosze.

Pozdrawiam
AO

7. Data: 2000-04-29 01:00:17

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ten ostrokrzew w handlu ma nazwy odmian oddajace jego plec, m. in. Blue
Boy,>Blue Prince, Blue Princess, Blue Girl.

A Blue Angel? Jest też.
Jaka to płeć?

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-05-02 21:06:12

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A temu jeszcze nie zagladalem (jeszcze nie kwitł), moze obojnak?

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.iko.pl

9. Data: 2000-05-03 05:10:47

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> A temu jeszcze nie zagladalem (jeszcze nie kwitł), moze obojnak?

Rodzi (obradza owocami), co nie przystoi aniołowi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help
Pytanie o oprysk
Dionaea muscipula - mucholuwka amerykanska