Pytanko

1. Data: 2003-10-05 22:25:56

Temat: Pytanko
Od: "Agnieszka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!

Mam takie male pytanko... czy jesli na kremie badz zelu do twarzy, pisze ze
zapobiega on przedwczesnemu starzeniu sie skory, to czy mozna go stosowac na
mloda cere? moga byc tego jakies skutki uboczne? czy nie ma to w ogole na
to zadnego wplywu?

Pozdrawiam cieplutko!

Agnieszka

1. Data: 2003-10-05 22:34:31

Temat: Re: Pytanko
Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> mloda cere? moga byc tego jakies skutki uboczne? czy nie ma to w ogole na

to jest ak: skora zaczyna sie starzec okolo 25 roku zycia, ale bardzo powoli
i ma jeszcze "sile" na regenracje wiec narazie nie trzeba silnych srodkow,
jezeli na kremie jest napsiane np od 40 roku zycia a ty masz mniej to moze
nie bedzie zadnych przeciwskazan czy skutkow ubocznych tylko po co stosowac
krem ktory nie jest przeznaczony dla tak mlodej skory. On porpostu na nic ci
nie jest potrzebny przynajmniej narazie.
Ale jezeli jest to zwykly krem i producent uwaza ze zapobiega starzeniu sie
skory bo ma jakies tam delikatne srodki przeciwstarzeniu ale nie pisze od
jakiego wieku stosowac to juz od 25 roku zycia powinnas uzywac delikatnego
kremu przeciwzmarszczkowego. A potem dopasowywac krem jak tyoko przybywa ci
lat, ale takl czy inaczej musisz okreslic czy twoja skora potrzebuje
silnych srodkow, nie kazda tak samo szybko sie starzeje, np cera sucha
starzeje sie szybciej wiec trzeba bardziej o nia dbac w tym kontekscie.

pozdr

1. Data: 2003-10-06 09:12:22

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> Witam serdecznie!!
>
> Mam takie male pytanko... czy jesli na kremie badz zelu do
> twarzy, pisze ze zapobiega on przedwczesnemu starzeniu sie
> skory, to czy mozna go stosowac na mloda cere?

Polecam wątek z wczoraj "krem". Wszystkie kremy mają taki sam skład i wiek
jest tu podobno nieistotny.

> moga byc tego jakies skutki
> uboczne? czy nie ma to w ogole na to zadnego wplywu?
>
> Pozdrawiam cieplutko!
>
> Agnieszka

Podobno żadnych, o ile nie jesteś na żaden składnik kremu uczulona.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-06 15:20:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Oct 2003 11:12:22 +0200, Elvira <e...@t...pl> wrote:
: Agnieszka wrote:
: > Witam serdecznie!!
: >
: > Mam takie male pytanko... czy jesli na kremie badz zelu do
: > twarzy, pisze ze zapobiega on przedwczesnemu starzeniu sie
: > skory, to czy mozna go stosowac na mloda cere?

mozna.

: Polecam wątek z wczoraj "krem". Wszystkie kremy mają taki sam skład i wiek
: jest tu podobno nieistotny.

no, ze wszystkie kremy maja taki sam sklad to tego... nieprawda jest :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-08 09:56:36

Od: "MARTA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> : > twarzy, pisze ze zapobiega on przedwczesnemu starzeniu sie
> : > skory, to czy mozna go stosowac na mloda cere?

mysle, ze nie powinnas stosowac takich kremow. lepiej nie ryzykowac jak jest
napisane zeby uzywac do skory dojrzalej to pewnie tak jest.
Pozdrowienia Marta

1. Data: 2003-10-08 10:15:37

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <k...@w...pl> napisał(a):

> jesli na kremie badz zelu do twarzy, pisze ze
> zapobiega on przedwczesnemu starzeniu sie skory, to czy mozna go stosowac na
> mloda cere?
oczywiście, że możesz. jedyne, co potrafią kremy to zapobieganie zmarszczkom.
prawdziwych zmarszczek (nie z przesuszenia) nie usuniesz kremem. więc
zapobiegaj, póki masz na to jeszcze czas.
z tym, że pamiętaj o tym, że najlepsza subastancja zapobiegająca starzeniu
(spowalaniajaca starzanie) to skuteczne filtry UVA i UVB stosowane codziennie.

> moga byc tego jakies skutki uboczne?
alergia, zatkane pory. ale to nie kwesta "silnych" składników, lecz np.
konsystencji kremu i właściwości samej skóry

olejki eteryczne / gdzie
shiseido bio-performance - gdzie kupic?
[WAW] Bioderma
[Bytom] gdzie wizazyst(k)a