Pytanko chodzi o getboota i stronki photo 163

1. Data: 2005-09-30 11:56:09

Temat: Pytanko chodzi o getboota i stronki photo 163
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnosnie programu i stronek na photo 163 jak sciagac getbootem
te obrazki bo mam mnostwo stron do sciagniecia a malo czasu i zycia mi nie
wystarczy zeby to sciagnac, jak co ustawic zeby sciaglo duze obrazki a nie
miniaturki?

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

2. Data: 2005-09-30 12:01:56

Temat: Re: Pytanko chodzi o getboota i stronki photo 163
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczy zeby to sciagnac, jak co ustawic zeby sciaglo duze obrazki a nie

Tu jest opisane:)
http://glinki.com/?l=ymomvb

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-09-30 12:04:28

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sorki teraz widze ze ten temat jest juz poruszony z teleportem wiec jeszcze
raz przepraszam za zasmiecanie grupki.

4. Data: 2005-09-30 14:22:31

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Sep 2005 13:56:09 +0200, "Monika z Rybnika"
<m...@p...fm> wrote:

> [...]
>wystarczy zeby to sciagnac, jak co ustawic zeby sciaglo duze obrazki a nie
Moje "wypociny" do Ciebie polecialy, mam tylko nadzieje ze są
zrozumiale :)
Pozdrawiam
Moolinea

XXX Wyspianski - szukam :)