Artykuły o szydełkowaniu:)

1. Data: 2005-09-30 05:43:52

Temat: Artykuły o szydełkowaniu:)
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, własnie zostałam redaktorem w nowopowstałym portalu hobbystycznym.
Ale żeby portal wystartował o czasie potrzebuję w ciągu tygodnia dostarczyć
ok. 5 artykułów o szydełkowaniu. Nie wiem jak można by było rozpisywać się o
szydełkach zeby wyszła z tego taka ilość. Wiem, ze jesteście kopalnią
pomysłów i prosze o pomoc. Na poczatek pomyślałam, ze warto byłby spisać
kilka anegdotek na ten temat. Od początku chciałabym zastrzec że ja nie
biorę kasy z pracę w portalu, jest to praca dla satysfakcji. Więc jeśli uda
mi się napisać coś dzieki Waszym pomysłom, napewno zamieszczę to w treści
artykułu. Jeśli któraś z Was ma w sobie talent pisarski i chciałaby ze mną
współtworzyć dział to zapraszam :) Na pewno zdarzyło się Wam lub waszym
bliskim coś smiesznego z szydełkiem w tle. Napiszcie do mnie :) Wierzę że
razem możemy stworzyć naprawdę super dział.
pozdrawiam i liczę na Was
PS. Wiem, że pierwszą rzeczą jaka przyjdzie Wam do głowy to kursy ze
zdjęciami. Ale na te pomysły już mam i robię powoli. A tu chodzi o rzeczy do
poczytania.

2. Data: 2005-09-30 06:51:55

Temat: Re: Artykuły o szydełkowaniu:)
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Sep 2005 07:43:52 +0200, "Mampka" <m...@g...pl> wrote:

>Witajcie, własnie zostałam redaktorem w nowopowstałym portalu hobbystycznym.

To tylko luźne myśli...
Możnaby napisac coś o historii szydełkowania (nie wiem jak z
materiałami, ale może cos sie w necie znajdzie)+ rodzje splotów
np. filet, koronka brugijska, koniakowska. Można dodać ciekwostki, np.
co można szydełkiem wyczarować, nie wiem czy możesz dołączyć zdjecia z
netu, ale jeśli tak to duzo sie tego plącze (rzeźby, akcesoria dla
psów, zabawki dla dzieci, jakieś ciekawe nakrycia - ostatnio gdzieś mi
mignęło nakrycie na butle do gazu ;)
Może też cos o ludziach którzy sie szydełkiem zajmują, o tym że to nie
tylko osoby starsze i na emeryturze, nie tylko kobiety niepracujące,
ale i młode, pracujące zawodowo osoby.
To narazie tyle co mi do głowy przyszło.
Moolinea

3. Data: 2005-09-30 11:19:44

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moolinea" wrote in message
> [...]
| netu, ale jeśli tak to duzo sie tego plącze (rzeźby, akcesoria dla
| psów, zabawki dla dzieci, jakieś ciekawe nakrycia - ostatnio gdzieś mi

Ale koniecznie trzeba pamiętać o prawach autorskich do zdjęć, żeby nie było
problemu...

> [...]
| ale i młode, pracujące zawodowo osoby.
| To narazie tyle co mi do głowy przyszło.

A propos ludzi, to może właśnie opisać jakieś wyjątkowe postacie światu
szydełkowego? Od razu powiem, że nie interesowałam się tym, więc nie znam
żadnego guru szydełkowego, ale napewna tacy istnieją... Tak samo można
zbadać w sieci istnienie np. międzynarodowych i krajowych konkursów, wystaw
itd., ale takich prestiżowych a la Oscary... Poza tym, czy jest jakiś
święty, który patronuje robótkowiczom?

Poza tym dobrym pomysłem byłoby zamieszczenie słowniczka szydełkowego -

A tak z ciekawości... Mampko, jaki to portal? Uchyl rąbka tajemnicy, nie
bądż taka ;))

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

4. Data: 2005-09-30 13:52:52

Od: "Baska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Jednym z artukułów można przedstawić kilka pań, dla których szydełko to nie
tylko hobby, ale pasja i urozmaicanie sobie życia. Mogą być np. fotki prac i
ich samych. W różnych miastach są grupy, które się ze sobą spotykają.
Pozdrawiam Baśka

5. Data: 2005-09-30 17:36:39

Od: T0SIA <"toosiaa\"to_wywal\""@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baska napisał(a):
> Hej!
> Jednym z artukułów można przedstawić kilka pań, dla których szydełko to nie
> tylko hobby, ale pasja i urozmaicanie sobie życia.

a moze tez o hmm.... historii szydelka? koronek? no wiesz.... jak to
kiedys zdobiono wykwintne stroje takimi cudami i takie tam podobne ;-)

moze tez uda Ci sie dotrzec do szydelkujacych panow - co z pewnoscia
nadaje sie na artykul w babskim portalu o tej tematyce :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

6. Data: 2005-09-30 17:59:19

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baska" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> Hej!
> Jednym z artukułów można przedstawić kilka pań, dla których szydełko to
> nie
> tylko hobby, ale pasja i urozmaicanie sobie życia.

hehehe, a to nie jedno i to samo :D:D:D

MKatarynka, pasjonatka hobbystka :)

7. Data: 2005-09-30 19:26:02

Od: "mampka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczęta nie znam jeszcze adresu tego portalu :) Jak tylko się dowiem
napewno dam znac.
Wiadomo, że skoro redaguje to jedna osoba, dział może nie mieć tylu barw. A
zależy mi żeby m.in zachęcał do robótek inne osoby.
napewno będę chciala opisac historię koronkarstwa, ale w necie jest b. malo
informacji na ten temat. Może któraś z Was posiada książkę gdzie jest opisana
historia różnych koronek? Mogłybyście podesłać skan tych stron? Oczywiście
nie będę zżynać jak się da tylko informacje by mi się przydały.
Ponieważ nie mogę wykorzystywac zdjęc znalezionych w necie, może
podesłałybyście co ciekawsze swoje?
pomyslałam ze mozna by było załozyc pamietnik szydełkowca, gdzie
spisywałybysmy swoje anegdoty np. z pociagu. Nie koniecznie musi byc to
smieszne.
Tak mysle ze mamy szanse wyjsc poza grupę i wykreować coś co moze byc tylko
nasze :)
Pomozecie?
pzdr z pracy Mampka

8. Data: 2005-09-30 21:09:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mampka wrote:
> Ponieważ nie mogę wykorzystywac zdjęc znalezionych w necie, może
> podesłałybyście co ciekawsze swoje?

Ja niestety nie jestem mala fabryczka i nie mam prac ale moge zrobic kilka
zdjec z wloczkami i szydelkami cos jak to
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=191444 [robione dawno i sadze ze
warsztat mi sie poprawil]. Lub cale klebki z szydelkami na bialym badz
kolorowym tle.

Zazula

9. Data: 2005-10-01 05:30:46

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=191444 [robione dawno i sadze ze
> warsztat mi sie poprawil]. Lub cale klebki z szydelkami na bialym badz

Zazula, jestem pod wrażeniem. Bardzo mi się podoba Twoje zdjęcie. Pewnie że
jestem chętna na takie zdjęcia. Nie mam żadnych wymagań kolorystycznych, nie
wiem w jakiej szacie będzie ten portal. dobór kolorów pozostawiam Tobie.
Jesli jednak możesz to zwróć uwagę ze do 10.10 musze oddać cały pierwszy
numer działu.
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Mampka

10. Data: 2005-10-01 19:24:00

Od: "Leszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dhj7g0$mfq$1@news.onet.pl...
> A tak z ciekawo?ci... Mampko, jaki to portal? Uchyl r?bka tajemnicy,
> nie
> b?dż taka ;))

http://www.nikawero.az.pl/

Pomocy!!! Prośba o radę!!!