Pomocy!!! Prośba o radę!!!

1. Data: 2005-09-30 05:27:46

Temat: Pomocy!!! Prośba o radę!!!
Od: "szydelkowa" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ratujcie!!!!!

Kupiłam dziecku śliczną kurtkę na polarze. Od razu ją wyprałam , bo zawsze tak
robię i ... polar farbuje na czerwono!!!!!!!!

Co mam zrobić , żeby to świństwo przestało farbować!!!?!!!

Znacie jakieś skuteczne sposoby pozbycia się tej uciążliwej sprawy (kupno
nowej nie wchodzi w grę!!! chcę uratować tę!!!).

Poradżcie mi co mam zrobić!!!

Pozdrawiam i liczę na Was!!!

Szydelkowa

2. Data: 2005-09-30 05:51:18

Temat: Re: Pomocy!!! Prośba o radę!!!
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno trzeba namoczyć w occie.tylko, że ja sobie kupiłam czerwony szal,który
bez prania brudzi wszystko na czerwono i ocet nic nie pomaga, a cudny szal
leży w szufladzie, zamiast na mojej szyji:(.więc nie wiem czy to działa.może
na inne rzeczy tak, ale u mnie nie poskutkowało.w każdym razie kilka osób mi
tak radziło,więc to chyba znany sposób.

paprocia

3. Data: 2005-09-30 06:10:31

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szydelkowa" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dhiici$mak$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Znacie jakieś skuteczne sposoby pozbycia się tej uciążliwej sprawy (kupno
> nowej nie wchodzi w grę!!! chcę uratować tę!!!).

Wyplucz te kurtke w mocnym roztwrze octu, za pierwszym rzem moze jeszcze
farbowac, ale po czasie powinno przestac. Ja tak robie i sie sprawdza.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

4. Data: 2005-09-30 07:15:07

Od: "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

szydelkowa <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Dziewczyny ratujcie!!!!!
>
><ciach>
> Szydelkowa

Witam. Wydaje się, że tylko ocet, chociaż miałam jakąś rzecz, którą dotąd
moczyłam, aż przestała po zmianie wód i octów farbować. Jak coś jest i tak
nieużyteczne, to już nie szkoda się na tym wyżyć, skoro można doprowadzić di
użytku. Bywają jednak materiały zawsze farbujące i nic już nie można zrobić,
tak było z piżamą mojego męża, która przestała mi w domu farbowac, jak ją
wyrzuciłam.
OLUSIA

5. Data: 2005-09-30 10:45:33

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyplucz te kurtke w mocnym roztwrze octu, za pierwszym rzem moze jeszcze
> farbowac, ale po czasie powinno przestac. Ja tak robie i sie sprawdza.

a nie bedzie potem smierdzialo octem ????
bo mam taka tunike piekna czerwona - i pasuje do niej moja szara
szydelkowa torebka.. neistety juz pierwszego dnia zafarbowalo mi kawalek
na czerwono :(

pozdr
Justyna

6. Data: 2005-09-30 10:50:49

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo mam taka tunike piekna czerwona - i pasuje do niej moja szara
> szydelkowa torebka.. neistety juz pierwszego dnia zafarbowalo mi kawalek

po kilku plukaniach nie bedzie, ocet szybko wietrzeje

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

7. Data: 2005-09-30 11:30:42

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po kilku plukaniach nie bedzie, ocet szybko wietrzeje

dziekuje za rade :)

pozdrawiam
Justyna

8. Data: 2005-09-30 11:37:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Sep 2005 05:27:46 +0000 (UTC), "szydelkowa"
<s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>
>Znacie jakieś skuteczne sposoby pozbycia się tej uciążliwej sprawy (kupno
>nowej nie wchodzi w grę!!! chcę uratować tę!!!).

Bywala w USA taka szmata pod nazwa colour catcher czy jakos tak -
zasada byla taka, ze jak podejrzana rzecz jest wrzucana do prania
z np bialymi to ta szmata w jakis tam sposob przechwytywala
wylatujacy kolor...potem ktos pokombinowal, ze wystarczy miec
kawal bialego plutna i tez zlapie kolor...moze wypierz na
najdluzszym praniu z bialym przescieradlem alboco...i tak sie
kurtka nie nadaje do noszenia z ta czerwonoscia i tak...poza tym,
to sprobuj octowej plukanki, ale to prawie kazdy tak
mowi...powinno dzialac, ale czerwony to jest
najbardziejnotoryczny i oporny kolor

pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-09-30 12:11:59

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szydelkowa wrote:
> [...]
>
> Znacie jakieś skuteczne sposoby pozbycia się tej uciążliwej sprawy (kupno
> nowej nie wchodzi w grę!!! chcę uratować tę!!!).

Moze zobacz na metce co mowia o sposobie prania. Jesli pranie na mokro
nie zakazane, to miom zdaniem trzeba reklamowac.

Grazyna

10. Data: 2005-09-30 16:13:50

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

też uważam,że należy reklamować,o ile nie było zakazu prania. Ada

freeform - przypominam linki
Witajcie!!!!!!!
(szydełko) szal
książka do kupienia 'Koronki pętelkowe'