Pytanko o pomoc...

1. Data: 2000-08-22 15:07:54

Temat: Pytanko o pomoc...
Od: n...@i...pl (jack) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze bylby sklonny mi pomoc w dokonczeniu pracy magisterskiej z psychologi ?
Jest juz naprawde nieduzo do zrobienia a ja juz psychicznie padlem :) i tak juz leze
od dluzszego czasu...

J.
aha Krakow :)

-------------R-E-K-L-A-M-A---------------
Nie szukaj daleko...
Wyszukiwarka AltaVista teraz w INTERIA.PL
http://szukaj.interia.pl

1. Data: 2000-09-08 22:22:39

Temat: Re: Pytanko o pomoc...
Od: n...@i...pl (nice_jack) szukaj wiadomości tego autora

[...]

aha Krakow :) ... no i wynagrodze sowicie ...

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Pytanko o pomoc...
Ania Lipek wreszcie napisała coś "Ludzkim głosem"
Pa!
Miasto Aniołów....
Dzięcioły.