Pytanko odnosnie kolana?

1. Data: 2004-07-06 23:24:44

Temat: Pytanko odnosnie kolana?
Od: "Pool" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja siostra jakis czas temu wywrocila sie na lyzwach i od tej pory ma
czasami taki problem z kolanem: otoz czasami cos jej "przeskakuje- nie wiem
jak to nazwac" w kolanie i wtedy czuje bol (czasami jest to mocny bol ale
nie zawsze) natomiast bol ustaje kiedy to cos przeskoczy na swoje miejsce.
Prosze osoby znajace sie o napisanie co z tym robic i czy konieczna bedzie
operacja itp.
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i przepraszam za niezbyt fachowy opis.

2. Data: 2004-07-07 15:41:12

Temat: Re: Pytanko odnosnie kolana?
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jeśli chcesz odpowiedzieć usuń z adresu (-usun-to)

Takie objawy daje zwykle uszkodzona łąkotka, chociaż może tak być i przy
innych uszkodzeniach. Ogólnie mówiąc - często jest to wskazanie do
artroskopii, czyli wizyta u ortopedy jest nieunikniona

3. Data: 2004-07-07 17:10:08

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pool" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> operacja itp.
> Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i przepraszam za niezbyt fachowy opis.

To może być też ubytek w chrząstce kolanowej. Niestety, aktualnie borykam
się z tym problemem. Przyczyną było mocne uderzenie w kolano podczas
potknięcia się i ostatnio ekstensywne chodzenie po górach, tzn. po tym
uderzeniu nie odczuwałam żadnych objawów, ale góry + obciążenie w postaci
plecaka, powiększyły problem do tego stopnia, że pojawił się ból. Też mam
tak, że coś mi w tym kolanie po prostu "chrobocze", czyli jakby się jedna
część przesuwała. Natomiast na zdjęciu rentgenowskim nie było żadnych wad na
samych kościach. Ból pojawia się w chwili obciążenia kolana, czyli np. przy
wchodzeniu na schody. Lekarz na razie zalecił mi doustne przyjmowanie
glukozaminy (tabletki są bez recepty), a potem otrzymałam skierowanie na
rehabilitację i ewentualnie zastrzyki z jakiegoś bardzo drogiego leku,
którego nazwy nie pamiętam.

Ligeia

Zarazenie zoltaczka typu C przez stosunek seksualny
informacja dla osób z dolegliwościami w zakresie nóg
Diagnoza
Czym kierowac sie przy wyborze dentysty?i jakie ceny?
Leki , a sok z grejpfrutów