Pytanko(zwlaszcza do kobiet:)

1. Data: 2000-05-27 11:23:36

Temat: Pytanko(zwlaszcza do kobiet:)
Od: <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Niedlugo zaczne przyjmowac tabletki Minulet.Niestety wczesniej nie mialam
zadnego kontaktu z tabletami antykoncepcyjnymi.Moze ktora z was je
przyjmowala/przyjmuje i mogla by mi cos napisac o nich wiecej .
I jeszcze jedno ,czy przyjmujac tabletki kobieta potrzebuje zwiekszonej
dawki jakis witamin i jak jest z piceim alkoholu(w malych dawkach:))????
Papatki!!
Anula
ania_77 @viper.pl

2. Data: 2000-06-01 10:58:50

Temat: Re: Pytanko(zwlaszcza do kobiet:)
Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A robiłaś wcześniej jakieś badania?
Agnieszka

3. Data: 2000-06-02 13:54:59

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:YeOX4.38821$z...@n...tpnet.pl...
> [...]
> I jeszcze jedno ,czy przyjmujac tabletki kobieta potrzebuje zwiekszonej
> dawki jakis witamin i jak jest z piceim alkoholu(w malych dawkach:))????

Po pierwsze - przeczytaj ulotkę. Po drugie - ktoś ci je przepisał, więc
czemu nie spytasz swojego lekarza? Jeśli są dobrze dobrane, to brak słów, by
je nachwalić. Pić można, ale nie codziennie na umór.
--
Justyna

4. Data: 2000-06-04 12:00:48

Od: Julia Waszczuk <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

musisz wiecej uwagi przywiazywac do sportu.
co najmniej raz na tydzien godzina intensywnych cwiczen.
alkohol-w malych ilosciach.
i lepiej nie pal.
nie zapominaj o pigulce
pamietaj o godzinie...
poza tym baw sie dobrze ;)

> Użytkownik <a...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnychnapisał:YeOX4.38821$z...@n...tpne
t.pl...> Hejka!> Niedlugo zaczne przyjmowac
malych dawkach:))????> Papatki!!> Anula> ania_77 @viper.plPo pierwsze - przeczytaj
ulotkę. Po drugie -
ktoś ci je przepisał, więcczemu nie spytasz swojego lekarza? Jeśli są dobrze dobrane,
to brak słów, byje
nachwalić. Pić można, ale nie codziennie na umór.--Justyna

Jak odzyskac sprawnosc umyslowa?
Czy są jakies plusy palenia papierosow ??
POMOCY!!!!
Praca w Małopolsce od zaraz
Praca w Małopolsce od zaraz