Q: Jakimi koncowkami ucierac zoltka z cukrem ?

1. Data: 2001-12-01 21:31:31

Temat: Q: Jakimi koncowkami ucierac zoltka z cukrem ?
Od: m...@f...onet.pl (Marek Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam mikser i jak ucieram zoltka z cukrem (np. przy ciescie
czekoladowym Magdy B :-) trwa to bardzo dlugo i nie moge osiagnac
takiej puszystosci jak przy koglu moglu. Mozecie mi cos poradzic ?

Pozdrawiam

Marek D.

1. Data: 2001-12-02 16:30:26

Temat: Re: Jakimi koncowkami ucierac zoltka z cukrem ?
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Dąbrowski <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
> [...]
> czekoladowym Magdy B :-) trwa to bardzo dlugo i nie moge osiagnac
> takiej puszystosci jak przy koglu moglu. Mozecie mi cos poradzic ?

Bardzo duzo zalezy od samego miksera. Niektore nie chca nawet porzadnej
piany z bialek ubic. Wg mnie i mioch doswiadczen z roznymi typami to wrogiem
puszystosci sa zbyt duze obroty i budowa koncowek. Najlepsze koncowki to
takie, ktore sa zrobione nie z drucikow tylko z plaskich, wygietych w
przekroju poprzecznym w lekkie v blaszek. Jezeli mikser ma ze trzy
predkosci to najlepsza piana i zoltka z cukrem wychodza na sredniej.

Agata Solon, naturalna

ginger
zasmazka
Rafaello - prosba o powtórke