RAZ NA ZAWSZE

1. Data: 2000-10-29 17:50:56

Temat: Re: RAZ NA ZAWSZE
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TRABUL" <9...@p...onet.pl> wrote in message
news:8theas$hti$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8tfia2$a0e$...@n...deja.com...

> To jej glabie nie czytaj , jak ci nie pasuje!!!
>
> TRABUL

uwazaj na to co mowisz... i do kogo to mowisz bo mozesz sie kiedys
zdziwic... i to bardzo... jak zle trafisz i ktos zablokuje ci ten hoscik ;)
pa197.piotrkow.ppp.tpnet.pl
:)
czyzbys go znal ze wyzywasz go od glabow ?
a moze nie masz lusterka w domu ?
daruj sobie - kultura dyskusji polega na tym iz kazdy moze wyrazic swoje
zdanie, a nie wyzywac kogos od glabow... i nasowa mi sie tylko taka
'odszczekiwaczka' ktora slyszalem jak dzieciaki pod blokiem zucaja:

"nie mow do mnie glabie ty glabie, bo pomysla ze jestesmy bracmi"

troszeczke kultury nie zaszkodzi - a jezeli nie potrafisz jej zachowac to da
sie to w jakis sposob zalatwic ;)
sosen

1. Data: 2000-10-29 17:52:17

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8thnmo$38j$...@n...tpi.pl...
TRABUL wrote:

> uwazaj na to co mowisz... i do kogo to mowisz bo mozesz sie kiedys
> zdziwic... i to bardzo... jak zle trafisz i ktos zablokuje ci ten hoscik
> [...]

Mamy mentalnosc szpicla i podpierdalacza - no nie.

TRABUL

1. Data: 2000-10-29 17:53:31

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@m...com> wrote in message news:8tfia2$a0e$1@nnrp1.deja.com...
> UWAGA! UWAGA!
> WEZWANIE DO GRUPOWICZOW!
>
> DAJMY RAZ NA ZAWSZE IGNORA:
> - ANI LIPEK, znanje takze jako:
> - ANCIA.
>
> Cala grupa traci na bezwartosciowych wypowiedziach tej dziewuchy, ktore
> zbytecznie zajmuja tylko miejsce w dyskusji.
>
> sezal
>

> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.

po czesci masz racje - Ania sieje zamet na grupie, ale czasami mowi
madrze... a pamietaj ze dyskusja ksztaltuje poglady i rozwija, moze dzieki
temu Ania ulozy swoje poglady ?
dajmy jej szanse... chociaz czasami nas do furi doprowadzaja jej aroganckie
wypowiedzi...

sosen

1. Data: 2000-10-29 17:56:10

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:
[..]
> mniej ciekawej chwili. Czepianie sie ludzi za takie bzdety to
> PRZEGINANIE PALY.

Jest różnica między przeklnięciem z jakiegoś powodu a nieustannym
bluzganiem. Ale to tylko tak a muzo bo jeśli chodzi o mnie to
przestałem czytać osobę podpisującą się jako "Ania Lipek" gdy
spostrzegłem, że oszukuje. Wali tylko jakimiś prowokacjami
- jak treser ochłapami między wygłodniałe lwy - i patrzy jaki
zamęt to wywołuje.
Dlatego rzekłem papatki i tyle.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-29 18:48:23

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Oct 2000 22:00:36 GMT, s...@m...com wrote:

> [...]
>Cala grupa traci na bezwartosciowych wypowiedziach tej dziewuchy, ktore
>zbytecznie zajmuja tylko miejsce w dyskusji.

E tam. To popadanie w ciezka przesade. Ania jest ciekawa dziewczyna.
Nawet fajnie mozna z nia sobie popisac. A ze gdzies tam napisala
"chuj" czy cos takiego. Ciekawe kto tutaj jest taka "dziewica
przeklinania" i ciekawe ktora osoba nie rzucila wiazanki jezykowej w
mniej ciekawej chwili. Czepianie sie ludzi za takie bzdety to
PRZEGINANIE PALY.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-10-29 19:07:37

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Ancia ! :)

W dniu 29-Paź-00, napisałeś(aś):

> Bardzo Ci dziekuje za slowa obrony!!! Nawet nie wiesz jak bardzo
> jestem Tobie wdzieczna :-)). To wspaniale wiedziec, ze istnieja
> jeszcze na tym swiecie tacy ludzie jak Ty!!! Jeszcze raz
> dziekuje!!!! Ania

Pamiętaj tylko żeby nie przesadzić. Wbrew pozorom internet nie jest
już miejscem gdzie można bezkarnie krzyczeć, czy wyzywać
kogokolwiek... Jeśli ktoś poczuje się obrażony przez Ciebie, może
skorzystać z możliwości jakie daje abuse - a to już żarty nie są...

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-10-29 19:21:08

Od: " " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka, jestem z tobą, pisz co chcesz to jest wolność.
Pa Ewa

1. Data: 2000-10-29 22:53:50

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Anka, jestem z tobą, pisz co chcesz to jest wolność.
> Pa Ewa

jesteś w takim wieku, że powinnaś dawno zrozumieć, że
wolnośc nie oznacza, że wszystko ma się w d... i mozna robic
to co się chce nie licząc się z inymi. Jeżeli masz innych
gdzieś to to najlepsze dla ciebie miejsce na pustyni. Lub w
wariatkiwie.

st. b.

1. Data: 2000-10-30 13:13:23

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Oct 2000, Astec SA wrote:

> I to właśnie kolega sezal proponuje - by zostawić ją w spokoju :)

Popieram!!!! przeciez nie musicie tego czytac!!! ktos was do tego
zmusza???

1. Data: 2000-10-30 18:50:44

Od: "Igunia" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cala grupa traci na bezwartosciowych wypowiedziach tej dziewuchy, ktore
> zbytecznie zajmuja tylko miejsce w dyskusji.

Hejka :)
hmmm... nie znam Ani Lipek, ale jestem zdania ze jesli chce to niech
pisze... W Polsce jest demokracja i kazdy ma prawo wyrazac swoje poglady i
opinie. Ci ktorym sie to nie podoba nie musza czytac lecz nie nalezy
narzucac nikomu swojej woli. Nie warto sie o to klocic... w koncu ta grupa
nie jest grupa o nazwie "pl.sci.wojna z Ania Lipek";))))
Pozdrawiam i macham lapka :)
Iga

kwestionariusz
Oj ci faceci !