RAZ NA ZAWSZE

1. Data: 2000-10-28 22:00:36

Temat: RAZ NA ZAWSZE
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

UWAGA! UWAGA!
WEZWANIE DO GRUPOWICZOW!

DAJMY RAZ NA ZAWSZE IGNORA:
- ANI LIPEK, znanje takze jako:
- ANCIA.

Cala grupa traci na bezwartosciowych wypowiedziach tej dziewuchy, ktore
zbytecznie zajmuja tylko miejsce w dyskusji.

sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-10-29 08:35:17

Temat: Re: RAZ NA ZAWSZE
Od: "Ancia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> DAJMY RAZ NA ZAWSZE IGNORA:
> - ANI LIPEK, znanje takze jako:
> - ANCIA.

Spadaj palancie. Masz ode mnie *PLONK*, bo nie mam zamiaru czytac tych
bredni.
Ania

1. Data: 2000-10-29 09:36:51

Od: "Kabotynka" <a...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> DAJMY RAZ NA ZAWSZE IGNORA:
> - ANI LIPEK, znanej takze jako:
> - ANCIA.

Masz calkowita racje. Ja juz dalam jej ignora.

> Cala grupa traci na bezwartosciowych wypowiedziach tej dziewuchy, ktore
> zbytecznie zajmuja tylko miejsce w dyskusji.

Popieram Cie w 100%. Wypowiadam wojne przeciw Anci!!! Ludzie, wywalmy ja
stad. Jak nie bedziemy jej odpowiedac na jej bezsensowne posty, to znudzi
jej sie i sobie stad pojdzie. Kto jest za? Chyba wszyscy chca miec wreszcie
spokoj na tej grupie.
Kabotynka

1. Data: 2000-10-29 11:35:27

Temat: Odp: RAZ NA ZAWSZE
Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tfia2$a0e$...@n...deja.com...
> UWAGA! UWAGA!
> WEZWANIE DO GRUPOWICZOW!
>
> DAJMY RAZ NA ZAWSZE IGNORA:
> - ANI LIPEK, znanje takze jako:
> - ANCIA.

Sadze, ze kazdy moze filtrowac wiadomosci, jakie do niego dochodza. Kto
jakie wiadomosci i jak filtruje jest jego prywatna sprawa. Sadze tez, ze
czesto wystepowanie wulgaryzmow moze zalezec od adresata, pod ktorego
kierowany jest post. Tam mi sie wydaje - moge sie mylic.
Ja osobiscie wierze, ze w grupie beda pojawialy sie posty od Ani, ktore
bedziemy czytali chetnie.
Pozdrowienia
Marek

1. Data: 2000-10-29 12:36:49

Od: " " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie chcesz jej czytać, to sobie daruj.
Ale widocznie jej samej pisanie jest po prostu potrzebne, chce wyrzucić z
siebie pewne rzeczy, które ją bolą. Zostawcie ją w spokoju.
Pa Ewa

1. Data: 2000-10-29 12:45:01

Od: "Michal Kepinski" <c...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kabotynka <a...@p...tukan.pl> wrote in message
> Masz calkowita racje. Ja juz dalam jej ignora.

No to moje gratulacje! Wygralas komplet dziurek do durszlaka!

> [...]
> stad. Jak nie bedziemy jej odpowiedac na jej bezsensowne posty, to znudzi
> jej sie i sobie stad pojdzie. Kto jest za? Chyba wszyscy chca miec

Taaa. Musze przyznac nick wybralas sobie idealnie. Colera skad bierze sie
takie zachowanie? Boisz sie ze zabiera uwage nalezna Tobie?
Ja zdarzylem polubic juz Anie i uwazam ze stwierdzenie "Ludzie, wywalmy ja
> stad." jest jakby hmmm... wiecie o co mi chodzi?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich (z wylaczeniem bigotow)
Michal Kepinski
c...@s...com.pl

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-29 12:51:21

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisała:
> Jeżeli nie chcesz jej czytać, to sobie daruj.
> Ale widocznie jej samej pisanie jest po prostu potrzebne, chce wyrzucić z
> siebie pewne rzeczy, które ją bolą. Zostawcie ją w spokoju.

I to właśnie kolega sezal proponuje - by zostawić ją w spokoju :)

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-29 14:05:47

Od: "Ancia" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale widocznie jej samej pisanie jest po prostu potrzebne, chce wyrzucić z
> siebie pewne rzeczy, które ją bolą. Zostawcie ją w spokoju.

Bardzo Ci dziekuje za slowa obrony!!! Nawet nie wiesz jak bardzo jestem
Tobie wdzieczna :-)). To wspaniale wiedziec, ze istnieja jeszcze na tym
swiecie tacy ludzie jak Ty!!!
Jeszcze raz dziekuje!!!!
Ania

1. Data: 2000-10-29 15:05:34

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> [...]
>
> Cala grupa traci na bezwartosciowych wypowiedziach tej dziewuchy, ktore
> zbytecznie zajmuja tylko miejsce w dyskusji.

To jej glabie nie czytaj , jak ci nie pasuje!!!

TRABUL

1. Data: 2000-10-29 15:07:12

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kabotynka <a...@p...tukan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8tgqv0$jvt$...@n...tpi.pl...

> [...]
> stad. Jak nie bedziemy jej odpowiedac na jej bezsensowne posty, to znudzi
> jej sie i sobie stad pojdzie. Kto jest za? Chyba wszyscy chca miec

Nastepna logiczna !

TRABUL

kwestionariusz
Oj ci faceci !