Aktualizacja "Gotowanie To Sztuka!"

1. Data: 2001-02-11 19:26:07

Temat: Aktualizacja "Gotowanie To Sztuka!"
Od: "Urszula" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry!
Czy może raczej dobry wieczór?

W każdym razie bardzo smacznie witam i zapraszam na nowe przepisy w
Gotowanie to Sztuka!:
- Skrzydełka kurczaka, że żaden Francuz nie pozna że to nie od żaby [no,
troszku przesadzam... ale... tylko troszku]
- Penne z sosem pomidorowo śmietanowo serowym
- Prosta a kolorowa zapiekanka
- Omlet - śniadanko jak się patrzy
oraz informacje o smacznych źródłach - znaczy się co warto obejrzeć siedząc
przed telewizorem.
Oczywiście popracowałem jeszcze nad grafiką - mam nadzieję, że jest lepsza i
jeszcze szybciej ładuje się do Waszych głodnych komputerków.

Następna aktualizacja już za tydzień.
Niecierpliwie czekam na Wasze bardzo, ale to bardzo krytyczne uwagi oraz
przepisy - jak na razie sekcja "Przepisy nadesłane" świeci pustkami.
Z informacji formalnych - zdaje się, że nawiązałem współprace z książka
kucharską wegeteriańską "Puszkkka". Wyniki współpracy już wkrótce.
Poza tym pozwalam sobie wyrazić opinię: Kuroń nie potrawi gotować!.

Serdecznie pozdrawiam
Bon apetit!
ExtraVirgine

1. Data: 2001-02-12 07:34:28

Temat: RE: Aktualizacja "Gotowanie To Sztuka!"
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Urszula

> W każdym razie bardzo smacznie witam i zapraszam na nowe przepisy w
> Gotowanie to Sztuka!:

A adres?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Trufle na wymarciu :(
Chińskie jedzenie