RE: Chodzi mi po glowie takie cos, raczej OT, bo nie da sie zjesc

1. Data: 2001-11-06 13:51:03

Temat: RE: Chodzi mi po glowie takie cos, raczej OT, bo nie da sie zjesc
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

<mam propozycje - mozemy miec wlasna ksiazke/liste
<adresowo-telefoniczna, ja te liste chetnie skompiluje na podst.
<przyslanych mi danych. I ta lista pojdzie potem tylko do osob,
<ktore na niej beda, bo chca.

<czy pomysl jest zupelnie do bani?

<Krysia
<K.T. - starannie opakowana

Lista czlonkow Cafe za Slupem ?
Co prawda niezbyt czesto sie odzywam, ale jestem za. :)

Anka

1. Data: 2001-11-06 14:11:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

><Krysia
><K.T. - starannie opakowana
>
>Lista czlonkow Cafe za Slupem ?
>Co prawda niezbyt czesto sie odzywam, ale jestem za. :)
>
>Anka

a co bedzie jak ktos NIE Zza Slupa bedzie chcial??? No?

czy nasza ksiazka telefon/adres ograniczy sie do czterech osob,
ktore na razie odpowiedzialy pozytywnie???????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 14:20:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:lqrfutgp4qvk41mmnqfo81727dfls3b0lg@4ax.com...
> czy nasza ksiazka telefon/adres ograniczy sie do czterech osob,
> ktore na razie odpowiedzialy pozytywnie???????
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Ciocia to ten adres na priv zaczy sie wyslac...?
ale ja nie wiem ktory hahaha

Mechcia

1. Data: 2001-11-06 14:39:26

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> czy nasza ksiazka telefon/adres ograniczy sie do czterech osob,
> ktore na razie odpowiedzialy pozytywnie???????

Ja tez jestem za. Co mam zrobic w takim razie?

Asia :-)

1. Data: 2001-11-06 20:10:32

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy nasza ksiazka telefon/adres ograniczy sie do czterech osob,
> ktore na razie odpowiedzialy pozytywnie???????

Jestem calkowicie "Za" :o)
Ktory adres i co jeszcze mam wyslac?

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-07 07:43:05

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:l...@4...com..
.
> czy nasza ksiazka telefon/adres ograniczy sie do czterech osob,
> ktore na razie odpowiedzialy pozytywnie???????
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

jestem w ciemno za wszystkim, co wymysli Krysia :)))

Jola L-L

PS czy ja aby nie przesadzilam ?

1. Data: 2001-11-07 07:58:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jestem w ciemno za wszystkim, co wymysli Krysia :)))
>
> Jola L-L
>
>PS czy ja aby nie przesadzilam ?

jestem matka dzieciom, solidny obywatel dwoch krajow, niekarana,
gotuje i mam jeszcze wlasne zeby. wystarczy??

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-07 08:55:36

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:0...@4...com..
.

> jestem matka dzieciom, solidny obywatel dwoch krajow, niekarana,
> gotuje i mam jeszcze wlasne zeby. wystarczy??

> K.T. - starannie opakowana

w zupelnosci Krysiu:))) , te zeby przewazyly , he,he,he

Jola L-L

1. Data: 2001-11-07 09:27:21

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisal(a) nam tak:
>jestem matka dzieciom, solidny obywatel dwoch krajow, niekarana,
>gotuje i mam jeszcze wlasne zeby. wystarczy??

prosze tu bez takich!
nie mam dzieci, nie jestem solidna, obwatelka ino jednego kraju, no
nie karana poki co, nie bardzo gotuje, a zebow nie mam zadnych
wiec to nie moze byc wyznacznik!
:))))))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
E.A.Poe
all we see or seem

KURCZAK z ANANASEM
Chodzi mi po glowie takie cos, raczej OT, bo nie da sie zjesc
jakaś szarlotka.... plis!
co wziąść idąc z wizytą....
prośba o przepis na nugat