Co to jest ?

51. Data: 2002-08-13 15:07:34

Temat: Re: Co to jest ?
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w

> Ale przeciez Piotr juz to napisal: cebula magazynuje w zgrubialych i
> zmiesnialych lisciach (modyfikacja lisci), a bulwa w zgrubialej i
> zmiesnialej lodydze (modyfikacja lodygi). I juz!

Wiesz, ja lubię Piotra, ale pomimo tego nie wierzę że On to napisał :-).
Rozumiem, że aby rozróżnić cebulę od bulwy należy ją rozciąć. Jeżeli
występują tam umięśnione liście to jest to cebula, a jeżeli całość będzie
umięśnioną łodygą to będzie to bulwa.
Jakie to proste!

> A moze nie? Sa wakacje, deszcz chwilowo przestal padac...
> Krzysztofie, lubie Cie, nie podpuszczaj mnie na cierpienia nauki :-)))

Nie pisz głosno, że mnie lubisz. Stracisz popularność.

> PS. Jak sadzisz rosliny to naprawde zastanawiasz sie, czy sadzisz bulwe
czy
> cebule ;-) ?

Ależ nie! Ja tylko zastanawiam się jak je rozróżnić!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

52. Data: 2002-08-13 15:51:27

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEMADAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of P. L.
>
> Ależ Paweł ,sądzisz że to dobrze obrana droga do pokoju z Krzysztofem.

Drogi Pawle. Nie zapomnij o pochwaleniu roślin Bogusława. Niech On też coś z
tego ma!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

53. Data: 2002-08-13 16:01:27

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEMCDAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Krzysztof

Bogusław! Czy Ty mnie czasem nie obrażasz?

> Mam całkiem odmienne zdanie, użycie nazwy łacińskiej spowoduje sięgniecie
po
> np:Wielką Encyklopedię Roślin Ogrodowych,

Daj spokój już temu Makarence! Teraz są nowe metody nauczania.

> Nie daje się złowionej ryby, lepiej dać wędkę :-)

Zaproponuj to wędkarzom! Takim co mają drogie wędki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

54. Data: 2002-08-13 16:50:27

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message news:aj9fg9$qnh$9@news.tpi.pl...

> To chyba znów generalizowanie:-( Nie wim czemu przeciętny Amerykanin robi
> czasem za mocno podprzciętną przysłowiową "blondynkę".

Dla wyjasnienia: nie jest to dowcip wymyslony przez inne nacje,
Amerykanom wrogie, ale przez samych Amerykanow o sobie
i przez nich opowiadany.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

55. Data: 2002-08-13 17:01:57

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof

> Daj spokój już temu Makarence! Teraz są nowe metody nauczania.

> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

Mówisz o Poemacie Pedagogicznym Makarenki, nie sądzę aby ktoś go czytał,
oczywiście za wyjątkiem Ciebie i mnie :-)
:-) www.Bogusław-Radzimierski.pl

56. Data: 2002-08-13 17:12:07

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> Czyli piszmy na grupę w różnych językach, a zainteresowani będą docierali do
> informacji przez zatrudnianych tłumaczy.
> Uff! - wystękał stary Indianin!

W jakim jezyku on to wystekal? :-)))

Pozdrowienia,
Michal

57. Data: 2002-08-13 18:14:18

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> W jakim jezyku on to wystekal? :-)))
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Macie jakieś wątpliwości:-) napewno po łacinie i śmiem twierdzić że nie było
polskiego tłumaczenia:=)
Pozdrawiam,Bogusław R.

58. Data: 2002-08-13 18:34:23

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> Mówisz o Poemacie Pedagogicznym Makarenki, nie sądzę aby ktoś go czytał,
> oczywiście za wyjątkiem Ciebie i mnie :-)

Bo tylko my potrafimy docenić piękno Jego poematów :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

59. Data: 2002-08-13 19:30:02

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w

To zależy od tego w jakiej wersji językowej jest film o Indianach.

> Macie jakieś wątpliwości:-) napewno po łacinie

Ty Bogusław to chyba jesteś jakiś lekarz. Ciągle o tej łacinie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

60. Data: 2002-08-13 21:44:58

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości

> A gdybyś tak zmienił taktykę i zmierzał do uproszenia rozróżnienia tych
> części roślin?
> Czybyś tego chciała?
> Co byś powiedziała?

Krzysztof, nie dam rady... to nie mój wymysł, ani sztabu profów.
To przez rośliny - one nie chcą... Anatomia jest ściśle powiązana z
morfologią (lub odwrotnie), a te obydwie ściśle z fizjologią,
chce człowiek, czy nie chce...

A tak jak Ci mówiłem, dłuuugo bym musiał tłumaczyć, a kogo interesuje
botanika "na" ogrodach?
Pozdrawiam
p...@r...pl

kolejny dereń był padł...