RE: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST

From: g...@i...pl (Agnieszka)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: RE: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST
Date: 26 Aug 2001 15:24:12 +0200

From: o...@n...pl
[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of allchemiq
Sent: Sunday, August 26, 2001 10:26 AM
To: p...@n...pl
Subject: Co wiesz o kobietach !?!?!? - TEST

>Na początku chciałbym się z wszystkimi przywitać bo jestem tutaj nowy, no
ale cóż, każdy chyba kiedyś zaczynł :

Witaj:)

>Zrobiłem na mojej stronie www mały test pt. "Co wiesz a czego nie o
>kobietach ?".Zapraszam wszystkich do sprawdzenia i umocnienia swojej wiedzy
o >płci przeciwnej, chodź test kierowany jest głównie do brzydszej strony
populacji
to również zapraszam tą ładniejszą, może się też czegoś nowego dowiedzą o
sobie samych :)

taaa
właśnie się dowiedziałam, ze wiem o kobietach wiecej niz one same i że moja
partnerka jest ze mnie dumna;)

>Chciałbym tutaj wszystkich którzy zdecydują się sprawdzić swoją wiedzę,
>aby wyrazili na forum swoje komentarze, uwagi, sugestie do samego testu,
>(te pozytywne i negatywne także), a w szczególności czy się zgadzają (albo
>nie) co do odpowiedzi na poszczególne pytania. Za wszystkie uwagi z góry
>dziękuję.

niestety nie natknęłam się na pytanie o przeponie, o którym wspomniała
defric
dla mnie najgłupszy był bodajże nr 7- kobiety częściej zostają matkami
szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem po co ułożyłes ten test... dla zabawy?
bo wartości naukowej to to najmniejszej nie ma
chyba ze badasz reakcję ludzi na tego typu pytania... wtedy to inna sprawa

pozdrawiam
agnieszka (guniek)