Książki sprowadzane zza granicy

1. Data: 2000-12-12 15:19:36

Temat: Książki sprowadzane zza granicy
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani ! Znalazłam świetne książki o roślinach w amazon.com.
Czy ktoś z Was sprowadzał już stamtąd jakieś pozycje? Czy koniecznie trzeba
płacić kartą? A jak nie mam ? Jak wygląda opłata, jeżeli cena podana jest w
dolarach? A może założyć kartę? Jaką?
Chyba ktoś - Boguś albo Jacek - pisał, że sprowadzał z Anglii sadzonki lub
nasiona. Operacja pewnie wygląda podobnie. Napiszcie jak to załatwić, bo się
strasznie napaliłam. Np. TREES & SHRUBS - 1008 stron, ponad 2000 roślin,
19 cm x 14,5 cm x 4,6 cm , zdjęcia - kosztuje 16 dolarów ( to na nasze chyba
ok.72 zł ). Chyba warto, nie?

Pozdrawiam.
Majka

P.S. Książek nie oceniam wg wymiarów, po prostu było to też podane.

2. Data: 2000-12-12 17:08:06

Temat: RE: Książki sprowadzane zza granicy
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czesto sprowadzam ksiazki ,nasiona, sadzonki. Sa rozne formy platnosci z
reguly zadaja zaplaty karta,ja uzywam VISA. Mysle ze okres przedswiateczny
nie jest dobym okresem na zakupy ,zdarzaja sie zaginiecia paczek.Koszty
wysylki to okolo 6$ ,czas oczekiwania okolo 2 tygodni.Kazda ksiazke jesli
zna sie tytul i autora mozna zamowic przez "ARS POLONA" W-wa Krakowskie
Przedmiescie 7
strona:
k...@a...com.pl
e-mail: b...@a...com.pl
ale tutaj terminy realizacji sa duzo dluzsze i cena znacznie wieksza.
Jesli wybierasz ksiazke w amazon.com.to wrzucasz ja do "koszyka" i dostajesz
fakture pro-forma z cena i kosztami przesylki.
Zycze udanych zakupow :)
Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-12-12 19:36:02

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Bardzo dobra ksiazka jest Botanica wydawnictwa Konemann z cena 30DM, 10000
opisow roslin z przepieknymi zdjeciami.

Jak rowniez dla naszych Pan zafascynowanych rozami w tej samej cenie
Encyklopedia "Rosen"
4000 Gartenrosen ,chyba nie gatunkow :))

Obie wydrukowane w Chinach na bardzo ladnym papierze w twardej oprawie (duza
klasa)

Pierwsza nabylem w tym roku bedac w Niemczech ,byly w kazdej ksiegarni.

Na rozach sie nie znam to i ksiazki nie posiadam ,ale jak bede tutaj dluzej
przebywal ,to kto wie ,moze i mnie sie udzieli zamilowanie do roz:))

Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

4. Data: 2000-12-13 07:54:47

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> wrote in message
> [...]
cenie Encyklopedia "Rosen" 4000
Gartenrosen ,chyba nie gatunkow :)) Obie wydrukowane w Chinach na bardzo

Dzięki za odpowiedź. Czyli muszę mieć własną kartę VISA lub jak rozumiem
Ars Polona sprowadzi mi z amazon.com zamówioną książkę na swoją firmową
kartę i doliczy sobie swoją marżę.

Te pozycje, o których piszesz wyżej - b.ciekawe, ale chciałabym po polsku
lub w języku angielskim, a jeżeli po niemiecku, to mogę najwyżej fotografie
oglądać .

Majka

5. Data: 2000-12-13 16:41:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo dobra ksiazka jest Botanica wydawnictwa Konemann z cena 30DM,
10000
> opisow roslin z przepieknymi zdjęciami.

Jeżeli ktoś planuje sprowadzać to się dołączam.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2000-12-15 13:50:40

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam placenie czekiem bankierskim (koszt dodatkowy ok,10 zl.),
szczegolnie jak sie nie ma karty i chyba mozna go kupic w banku (PKO SA np.)
nie majac tam konta.
Jest to czek wystawiony przez bank na bank w dowolnej walucie
i praktycznie jest
rownowazny gotowce, bo realizuje sie od reki (nie ma sprawdzania).
Mozna kupowac jako priv i na firme tez
Mozna wyslac zwyklym listem, idzie szybciej a zrealizowac
go moze tylko osoba lub firma na ktora jest wystawiony.
Odradzam posrednika zdecydowanie....
Pozdrawiam
Barbara

Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl

7. Data: 2000-12-15 13:55:39

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam na grupie swoj list , i, qrcze, wyglada jak reklama.
Nie jestem pracownikiem zadnego banku, po prostu z tego parokrotnie korzystalam.
I jak przeczytalam o tych ksiazkach, to i sama chyba sie rozejrze....
Wesolych Swiat wszystkim - z nowymi ksiazkami
Barbara

hiacynt
Metasekwoja
Podlewanie iglakow zima