Zazdrosc o przeszlosc. Prosze o Pomoc

1. Data: 2002-04-14 17:01:14

Temat: Zazdrosc o przeszlosc. Prosze o Pomoc
Od: "Patryk" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu poznalem cudowna kobiete z ktora chcialbym sie zwiazac na
stale. Bardzo ja kocham mozna powiedziec ze nigdy nie spodziewalem sie ze
moge kogos takiego spotkac. Jest dla mnie wszystkim: mamy wspolne
zainteresowania wspolne tematy do rozmow i jak sie kochamy to tez jest
cudownie. Ona czuje do mnie to samo i zrobilaby dla mnie wszystko.Ale jest
jedno ale ... a mianowicie sprawa z ktora moj biedy umysl nie jest sobie w
stanie poradzic. Przede mna byla zakochana jak sama mowi dwa razy choc nie
bylo to takie uczucie jakim mnie darzy i tego ja tez jestem pewien. I tu
pojawia sie moj problem. Z jednym z tych mezczyzn kilka razy wspolzyla i ja
sobie nie moge poradzic z tym. Ciagle wyobrazam sobie jak to razem robili i
choc wiem ze nie powinno sie rozpamietywac przeszlosci to ciagle mnie te
mysli nachodza. Mozna powiedziec ze z tego powodu popadlem w paranoje i
nerwice i zrobilo sie to grozne dla mojego zdrowia fizycznego ( tachykardia,
skoki cisnienia, rozstoje zoladkowe). Z natury jestem bardzo zazdrosny ale
tutaj to juz lekka przesada. W kazdym razie nie wiem co sie ze mna dzieje i
nie moge sobier z tym poradzic. Nawet leki uspokajajace czy
przeciwdepresyjne w niczym nie pomagaja. Wiem ze to jest kobieta z ktora
chce spedzic reszte zycia i ona tez pragnie tego z calego serduszka, ale
boje sie ze sobie z tym nie poradze. Mimo tego ze jest dla mnie wszystkim i
oddalbym za nia nawet zycie to ten problem mnie przerasta i boje sie ze w
konsekwencji moze dojsc do rozstania bo sie zadreczne lub zupelnie w glowie
mi sie pomiesza. Wiem ze to jest glupota i nie moge miec do niej zadnych
pretensji o to zwlaszcza ze ja tez kiedys z kims bylem to jednak strasznie
mnie to boli. Jezeli ktos moglby sprobowac mi pomoc to naprawde bylbym
bardzo wdzieczny. Bardzo wdzieczny. Prosze o pomoc.

1. Data: 2002-04-14 17:12:35

Temat: Re: Zazdrosc o przeszlosc. Prosze o Pomoc
Od: "Łukasz" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk napisał(a) w dniu 14 kwi 2002 tak:

> bylem to jednak strasznie mnie to boli. Jezeli ktos moglby
> sprobowac mi pomoc to naprawde bylbym bardzo wdzieczny. Bardzo
> wdzieczny. Prosze o pomoc.

Nie pomoga ci leki. To twoja meska, glupia duma jest tu problemem.
Pochamuj ja a wszystko bedzie dobrze.

Poza tym czy ty byles "czysty" wiazac sie z ta kobieta ?

Łukasz [l...@t...pl]
Życie nie pieści - pieśćmy się sami.

1. Data: 2002-04-14 17:28:46

Od: "Patryk" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie pomoga ci leki. To twoja meska, glupia duma jest tu problemem.
> Pochamuj ja a wszystko bedzie dobrze.
>
> Poza tym czy ty byles "czysty" wiazac sie z ta kobieta ?

Dobre pytanie czy powinienem sie z nia zwiazac ?

1. Data: 2002-04-14 17:48:31

Od: " " <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież wybrała ciebie!!! Doceń to.
Moje małżeństwo rozlecialo się po 2 latach z powodu jego zazdrości, on był
dosłownie chory na tym punkcie. To było nie do zniesienia, a że nie miał mi
nic do zarzucenia to sobie wymyślał, a żeby być odwaznym i mi cos tam wytknąć
musial sobie wypić. KOSZMAR!!!!
Przecież twoja dzoewczyna będzie sie spotykała w przyszłości z mężczyzami
(kolegami)w pracy na ulicy na przyjęciach itp. Człowieku współczuję jej
serdecznie. Pracuj nad sobą.
Leki nic ci nie po0mogą ale porada psychologa napewno tak.

1. Data: 2002-04-14 17:54:12

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam musisz podjąć decyzję, co jest najważniejsze:
- jeśli wybierzesz związek z nią - pamiętaj, żeby nigdy nie wracać do
jej przeszłości i nie mścić się na nią szukając innych przyczyn,
- jeśli wybierzesz odejście - pamiętaj, że nie jesteś gorszy od innych
(którzy by zostali w tej sytuacji).

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-04-14 17:55:44

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie pomoga ci leki. To twoja meska, glupia duma jest tu problemem.
>Pochamuj ja a wszystko bedzie dobrze.
Ale jeśli nie może, to niech lepiej odejdzie, bo nie ma nic gorszego niż
mszczenie się z zastępczego powodu.:-(

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-04-14 17:56:06

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" wrote:
> Nie pomoga ci leki. To twoja meska, glupia duma jest tu problemem.
> Pochamuj ja a wszystko bedzie dobrze.
> Poza tym czy ty byles "czysty" wiazac sie z ta kobieta ?

Przecież pisał, że nie był.
Ale on już jest stracony, tego się nie daje odkręcić bo to
nie tylko fałszywa męska duma.
To wyłazi cały proces wychowania, kompleksy, przekonanie
o tym, że ludzie się posiadaja, a że są ze sobą itd. itp.

Z moich obserwacji - tego już się zmienić nie daje bo
z wiekiem i nieuchronną utratą atrakcyjności tylko
się pogłębiają :((

pozdrawiam
Arek

--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych
http://www.sti.org.pl

1. Data: 2002-04-14 17:57:06

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" wrote:
> [...]

nie tylko fałszywa męska duma.
To wyłazi cały proces wychowania, kompleksy, przekonanie
o tym, że ludzie się posiadają, a nie że są ze sobą itd. itp.

1. Data: 2002-04-14 18:10:01

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Z moich obserwacji - tego już się zmienić nie daje bo
>z wiekiem i nieuchronną utratą atrakcyjności tylko
>się pogłębiają :((
I co gorsza stosuje się zastępcze powody do dawania w kość drugiej
osobie.:-(

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-04-14 19:46:31

Od: "Koranja.." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z moich obserwacji - tego już się zmienić nie daje bo
> z wiekiem i nieuchronną utratą atrakcyjności tylko

To strasznie smutne. :((((

a.

przekaz otwarty (projekcyjny)
[profet pl]cudy i prorocy