Nashiki

1. Data: 2002-04-03 07:12:23

Temat: Nashiki
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę podpowiedzcie czy ni za pozno na przyciecie wierzby o kolorowych
listkach od. "Naschki ..."Ja ja formowa c czy krotko przycic chodzi mi o
uzyskanie gestej kuli - jak na raze ma galazki ok 1 m ale dosc
rzadkie - chce aby zgestnialy tworzac ladna kule na pniu.
Za wszelkie info od bardziej doswiadczonych bardzo dziekuje Ania B

2. Data: 2002-04-03 18:59:14

Temat: Re: Nashiki
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz juz jest troche dla niej pozno, bo wypuszcza liscie, ale nie za pozno.
Mozna przyciac na dlugosc 10 cm od miejsca szczepienia. Ladnie odbije i sie
rozkrzewi.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2002-04-04 05:45:17

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of aniab

> [...]
>rzadkie - chce aby zgestnialy tworzac ladna kule na pniu.
>Za wszelkie info od bardziej doswiadczonych bardzo dziekuje Ania B

Salix Hakuro Nishiki (S.Alba Maculata)podobnie jak S.purpurea 'Nana' wymaga
kilkakrotnego przyciecia w okresie wzrostu ,trzeba pamietac jednak ze dobrze
rosnie tylko przy wysokiej wilgotnotnosci powietrza.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

4. Data: 2002-04-04 12:19:52

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedz z wiosennymi pozdrowieniami Anna B

5. Data: 2002-04-04 13:35:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Salix Hakuro Nishiki (S.Alba Maculata)podobnie jak S.purpurea 'Nana' wymaga
> kilkakrotnego przyciecia w okresie wzrostu

Zawsze kiedy czytam, ze jakas roslina "wymaga" przycinania,
przypomina mi sie, ze "prosie lubi byc podawane z jablkiem
w zebach".

Musze powiedziec, ze nie znam rosliny, ktora nie roslaby bez
przycinania. To ludzie wymagaja aby ja przyciac, aby osiagnac
pewien jej wyglad.

Pozdrowienia,
Michal

--