Nie wiem jak zatytulowac

1. Data: 2001-07-25 08:45:14

Temat: Nie wiem jak zatytulowac
Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem sobie JA... no i jest ONA. Znam ja 2 lata - ale to za duzo
powiedziane... Znajomosc dziwna i wbrew pzorom krotkotrwala. 2 lata temu
- 3 miesiaca bycia ze soba..potem strasznie bolesne rozstanie... moj
wielki bol - zrozumialem co stracilem. Nie spodziewalem sie, ze jescze
uda mi sie ja w ogole zobaczyc.. a tu nagle 1 rok temu znow jakby
wsyztsko odzylo - tylko ze ja wtedy myslalem, ze spotykamy sie na stopie
koleznskiej, a nie ze to COS ma byc... no i stalo sie.. nie zadzwonila
wiecej (cholerne nieprozumienie). Nie bylem juz tak przylamany jak
kiedys... chociaz nigdy nie zapomnialem o moim ideale. Zawsze o niej
marzylem, myslalem i wierzylem w to, ze chociaz zobacze. Zawsze byla dla
mnie najpiekniejsza i najmadrzejsza - jedyna normalna w tym calym
chaosie... wiem, ze takich osob nie ma - czasem tez zachowywala sie jak
dziecko :) no ale :)))))

No i obecne wakacje - bo nasze spotkania zawsze wypadaja w wakacje -
dostalem SMSa - let`s try again. Szkok i chyba niesamowite szczescie.
Wczoraj sie spotkalismy - chyba po raz pierwszy porozmaiwalem z nia tak
jak powinienem to zrobic 2 lata temu, ale bylem wtedy za mlody. Chcemy
sprobowac jescze raz - wszytsko jest jasne, przeszlosc obgadana..
przyszlosc tez - tzn. nic nie planujemy - go with the flow :) Uwazam, ze
"szanse" najwieksze niz kiedykolwiek wczesniej. Moje sczescie - tu
ciezko cos powiedziec - chyba to wszytsko jeszcze do mnie nie dociera -
to jest chyba wlasnie problem. Podchodze do tego za bardzo spokojnie, za
malo ekstatycznie, to nie jest taka euforia jak kiedys - teraz, kiedy
wszystko mam jakby na tacy podane. Dziwnie sie czuje... pomozcie mi
odzyskac dawne sily - kompletnie nie wiem jak na to spojrzec, co sadzic
co myslec - nie nie, nie jestem pesymistycznie nastawiony. Moze jak ja
jeszcze zobacza pare razy to mi sie to odrodzi na maxa.. w sumie
(zaznaczam) ze wydaje mi sie, ze jest coraz lepiej z moja tesknota do
niej, ale jednak nie wiem.. jest jakeis takie COS..

Dobra, chyba nie potrafie sie okreslic w tym momencie, powiedzcie co w
ogole sadzicie o calej sprawie.

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-07-25 08:59:55

Temat: Re: Nie wiem jak zatytulowac
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Maciek:
> ... powiedzcie co w ogole sadzicie o calej sprawie.

To bardzo dobrze ze doswiadczasz spokoju.
Bedziesz mogl skoncentrowac sie i poswiecic wiecej
energii na nauke lub prace.
Nie ma sie czym martwic, jak dla mnie.
Tym bardziej ze wiesz jak bardzo jest to ktos wyjatkowy
dla Ciebie.

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-07-25 09:41:15

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciek" <s...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
(...)
> to jest chyba wlasnie problem. Podchodze do tego za bardzo spokojnie, za
> malo ekstatycznie, to nie jest taka euforia jak kiedys - teraz, kiedy
> wszystko mam jakby na tacy podane.
(...)

No coz, nie jestes juz takim szalonym, zywiolowym szczylem jak 2 lata temu.
Starosc ma swoje prawa. M.in. spokojne i zdystansowane spojrzenie na
niektore sprawy.
Teraz mozesz ze spokojem, rozwaznie budowac powazny zwiazek na miare w pelni
dojrzalych ludzi.

Powodzenia
Loggy

PS. ciesz sie kurna chlopie!!!!!!

1. Data: 2001-07-25 10:53:12

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-25 12:34:51

Od: "TomM" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosto i dosadnie : odgrzewane kotlety
Ale mimo wszystko powodzenia

Pozdr
tomek

1. Data: 2001-07-25 15:55:42

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie o to mi chodzilo

TomM wrote:

> Prosto i dosadnie : odgrzewane kotlety
> Ale mimo wszystko powodzenia

lenistwo?
Uwaga wirus!
Swiatlo rozumu i rozpoznania
Kto moze powiedziec cos o testach na studia wieczorowe
Jak zarobic w internecie?