Nie znam autora tego wiersz, jeśli mógłby mi ktoś pomóc ...

1. Data: 2001-03-17 09:53:59

Temat: Nie znam autora tego wiersz, jeśli mógłby mi ktoś pomóc ...
Od: "szymon" <v...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam autora tego wiersz, jeśli mógłby mi ktoś pomóc ...

Naplotkowała sosna, że już się zbliża wiosna
Jeż skrzywił się ponuro: "przyjedzie pewno furą.
Wąż syknął "Ja nie wierzę, przyjedzie na rowerze ...

Dziękuję

1. Data: 2001-03-17 16:59:57

Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

Jasne, że pomogę! ;)) To jest "Przyjście lata" Jana Brzechwy;)). Pozdrawiam,
Dorota.

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

1. Data: 2001-03-19 13:22:30

Od: "szymon" <v...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Doroto :-)

Użytkownik "Dorota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Jasne, że pomogę! ;)) To jest "Przyjście lata" Jana Brzechwy;)).
Pozdrawiam,
> Dorota.

BIAŁYSTOK - grupa dyskusyjna
ankieta - proszę o pomoc
Pilne - inf. o woj. świętokrzyskim
Lokalne Akademie Informatyczne
Potrzebuję trochę osób do wypełnienia ankiety