książki nieodzowne w edukacji humanisty

1. Data: 2001-03-17 10:02:54

Temat: książki nieodzowne w edukacji humanisty
Od: "Maciek Adamczak" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Permanentnie aktualizowany zestaw pozycji na sprzedaż
z dziedziny szeroko rozumianej humanistyki :

TEMATYKA :
-----------
historia, kultura, filozofia, sztuka, polityka,wojskowość,
religioznawstwo,genealogie literaturoznawstwo, językoznawstwo, film, teatr,
sztuki plastyczne,socjologia, polityka, etnografia,medycyna, architektura,
archeologia, beletrystyka, białe kruki,albumy,leksykony, encyklopedie,
słowniki, reprinty,herbarze

STAN :
------
Bardzo dobry lub dobry. Książki są do obejrzenia na Śląsku, mogę też
przesłać foto droższych egzemplarzy, czy serii.W wypadku wątpliwości (
naruszone opakowanie itp )można otworzyć paczkę przy listonoszu, prosząc o
protokół.

ABY OTRZYMAĆ LISTĘ:
-------------------
Wystarczy krótki mail.Listę przesyłam via e-mail standardowo w *.txt, lub w
innym dowolnym wskazanym formacie(*.xls, *.txt, *.doc, *.htm) , spakowaną
lub nie.
PROSZĘ TO KONIECZNIE ZAZNACZYĆ. Lista opracowana jest w Exscelu.

CENA :
------
Ustalamy ja razem - możesz sam proponować cenę, którą jesteś gotów zapłacić.

ZAMÓWIENIE KSIĄŻEK:
-------------------
Po otrzymaniu listy , proszę odesłać listę zamówionych wstępnie pozycji z
ewentualnie swoją sugestią cen ( ZACHOWUJĄC KONIECZNIE PRZYNAJMNIEJ
ORYGINALNĄ NUMERACJĘ OBOK TYTUŁU I AUTORA),wtedy je zaakceptuję, ewentualnie
zaproponuję swoje.Po wzajemnym porozumieniu wysyłam książki pocztą za
zaliczeniem, lub odbiór osobisty na Śląsku. Podział kosztów przesyłki do
ustalenia.Mile widziane zamówienia duże ( kilkanaście - klilkadziesiąt
poz.),
co pociąga za sobą czasem znaczną zniżkę.

--
Maciej Adamczak
y...@p...onet.pl