Pollecam dla badaczy psychik;))

1. Data: 2001-12-15 16:01:16

Temat: Pollecam dla badaczy psychik;))
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazetalubuska.pl/GL?id=2269&pw=309

sama nie wiem, śmiać się czy płakać;)...
E.

1. Data: 2001-12-15 16:23:30

Temat: Re: Pollecam dla badaczy psychik;))
Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> sama nie wiem, śmiać się czy płakać;)...

Mam 19 lat.
A teraz spójrzmy na te dzieciaki.

"Dwie 15-latki poznają dwóch 15-latków z okolic Iłowej, Gozdnicy, Lipna
w celu wspólnego spędzenia sylwestra i zawarcia nowych znajomości. "

Dla mnie: nic dziwnego. W Bravo był kiedyś tekst o tym że 13-latka jest
w ciąży :>

"Szukam miłego chłopaka, który chciałby zostać moim przyjacielem, a może
i kimś więcej. 17-latka "

Zachowują się tak jakby mieli mało czasu aby kogoś poznać. Jakby czas
ich gonił. To wina dzisiejszej mentalności. Trzeba być pierwszym. to
śmierdzi pieprzonym, zasyfionym wyścgiem szczurów który przenosi się na
wszystkie aspekty życia.

"16-letni szatyn pozna uroczą dziewczynę w wieku 16-18 lat, która lubi
muzykę techno i dobrą zabawę."

Przypomina anonse dla 40-latków.

"15-latki! Czy Wy naprawdę wszystkie macie już chłopaków? Ja to mam
pecha w życiu! Jeśli jednak znajdzie się jakaś zbłąkana owca, która
zechce poznać 16-letniego strzelca, czekam na list. PS. Błagam, nie pisz
nic na kopertach. "

Wyjątkowo onteresujący anons. Wiek 15 lat i już dziewczyna. Moja myśl na
tą reakcję: Tak się śpieszą że tracą to co jest piekne, goniąc za
mirażami. gdzie? Po co?

ten świat to wszystko wypaczył

:((((

Stanowczo płakać.

--
Dziadek Vesemir
"Nawet dla zmarlych litosc jest ciezka i obraźliwa"

1. Data: 2001-12-15 16:27:52

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> sama nie wiem, śmiać się czy płakać;)...

To wszystko nic !!!
Polecam www.bravo.pl ale tam nie ma przynajmniej
dylematu smiac sie czy plakac bo najczesciej
lezy pod biurkiem w spazmatycznym smiechu :-))

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-12-15 16:31:42

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir":

> Tak się śpieszą że tracą to co jest piekne, goniąc za mirażami. gdzie? Po co?

> ten świat to wszystko wypaczył
>
> :((((
>
> Stanowczo płakać.

Zgadzam się Ves. Co się dzieje ???
Przecież to wszystko chore, imo.
Aż się zastanawiam czy to nie jakieś jajcarskie dowcipy.
Jaki % społeczeństwa tak ma ?
E.

1. Data: 2001-12-15 16:33:38

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

> http://www.gazetalubuska.pl/GL?id=2269&pw=309
>
> sama nie wiem, śmiać się czy płakać;)...
> E.

Evuś...
a mnie tylko zastanawia, jak może Cię to dziwić...
bo na mnie to JUŻ nie robi żadnego wrażenia... a na Tobie JESZCZE TAK???

teraz czas podumać
i odpowiedzieć DLACZEGO?
SKĄD TO SIĘ BIERZE?

off topic ;-):

znów same pytania i brak odpowiedzi
(przynajmniej dla mnie, bo niejeden badacz psychik;-))))) pewnie ma gotową
odpowiedź)
ehh- ta niezadawalająca nauka... ta psychologia
najzdradliwsza ze zdradliwych
a i tak jej nie opuszę
temat na nowy wątek?
nawet chciałam napisać... ale nie wiem czy jest sens...

pozdrawiam cieplutko
guniek

1. Data: 2001-12-15 16:40:15

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się Ves. Co się dzieje ???
> Przecież to wszystko chore, imo.
> Aż się zastanawiam czy to nie jakieś jajcarskie dowcipy.

o naiwności...

> Jaki % społeczeństwa tak ma ?
> E.

Evo...
nie powiedziałabym, ze TO chore
TO- nie mówię tu o tych konkretnych przykładach
TO- to cos znacznie więcej - WIelka Wędrojaca Głupota?
to co jest na wskazanej stronce, to tylko jeden z przejawów
juz nie wiem sama... Głupota to, czy norma, choroba, czy natura ludzka;-)???
Pytasz o procenty TEGO
IMO jakieś 90% - ale objawy sa rózne,
TO lubi się maskować

guniek

1. Data: 2001-12-15 16:40:26

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> To wszystko nic !!!
> Polecam www.bravo.pl ale tam nie ma przynajmniej
> dylematu smiac sie czy plakac bo najczesciej
> lezy pod biurkiem w spazmatycznym smiechu :-))

jeeeeee........;))

Trzech partnerów dwa razy w tygodniu

BRAVO.pl

/..../

Dziękujemy firmie DUREX za udostępnienie raportu.

-------------------

Jeśli znienacka powiesz do chłopaka: "Nie miałbyś ochoty na frytki? Chodźmy do
baru!",
prawdopodobnie równie spontanicznie przystanie na twoją propozycję. Większość
chłopców lubi
impulsywne zagrania, bo sami się tak często zachowują. Nie potrafią i nie lubią
planować niczego
naprzód. Wolą żyć chwilą obecną.

:))))))))))
o rany...
dzięki, Wilczek.
Chyba zacznę to czytać na dobranoc;)))) codziennie.

Pozdrowionka
E.

1. Data: 2001-12-15 16:42:14

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam www.bravo.pl ale tam nie ma przynajmniej
> dylematu smiac sie czy plakac bo najczesciej
> lezy pod biurkiem w spazmatycznym smiechu :-))

Czy jestem za młoda na chłopaka?

Od niedawna spotykam się z chłopakiem o rok starszym ode mnie. Świetnie bawimy się na
dyskotekach i
innych imprezach. Bardzo go kocham, on mnie też. Doszło nawet między nami do
pocałunku. Pretekstem
do spotkań są spacery z psem. Ukrywamy nasze randki, bo nie chcemy, żeby inni o nich
się
dowiedzieli. Gdy Tomek do mnie telefonuje, nie mogę swobodnie rozmawiać, bo wszyscy w
domu
interesują się naszą rozmową.

Rodzice zaczynają mnie wypytywać, kto dzwonił, czego chciał, jak się nazywa itp. itd.
Gdy
odpowiadam, że kolega, to natychmiast zaczynają się wymówki i pretensje, że zamiast
się uczyć,
zajmuję się chłopakami. Mama mówi, że jestem jeszcze na to za młoda. To prawda, że
Tomek nie jest
najlepszym uczniem, trochę nawet popala, ale dla mnie liczy się to, co jest w środku
człowieka.
Chociaż jestem młodsza od niego, chcę odzwyczaić go od palenia, nauczyć odrabiania
lekcji i
grzecznego zwracania się do starszych. Proszę cię, Izo, abyś napisała mi, w jaki
sposób przekonać
rodziców, że nawet dwunastolatka może się zakochać.
Sara, 12 lat

Od redakcji:

Droga Saro! Rodzice nie zawsze potrafią zaakceptować, że ich nastoletnie dziecko
zaczyna interesować
się płcią przeciwną. Starają się temu przeciwdziałać, nie chcą dopuścić do rozwoju
uczucia. Takie
zachowanie jest podyktowane lękiem o dziecko. Twoi rodzice też na pewno boją się, że
miłość
przesłoni ci ważne obowiązki, które mogłabyś zaniedbać. Ta obawa nie jest całkiem
pozbawiona
podstaw, bo zakochanemu człowiekowi rzeczywiście trudniej skupić się na nauce i
innych, codziennych
zajęciach.

Z listu wynika jednak, że jesteś odpowiedzialną dziewczyną i dobrze wiesz, czego
chcesz. Wydaje mi
się, że jeśli nadal będziesz zachowywała się rozsądnie i znajomość z chłopcem nie
wpłynie źle na
twoje wyniki w nauce, to rodzice nabiorą do ciebie zaufania i nie będą przeciwni
waszej znajomości.

Iza

-----------------------
hiiiiiiiiiiiihihiii:))
Chyba nie doczekam świąt;)))
E.

1. Data: 2001-12-15 16:47:50

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "guniek" :
> [...]
> to co jest na wskazanej stronce, to tylko jeden z przejawów
> juz nie wiem sama... Głupota to, czy norma, choroba, czy natura ludzka;-)???

Guniu !
Nie wierzę !
E.

1. Data: 2001-12-15 17:23:39

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a mnie tylko zastanawia, jak może Cię to dziwić...
> bo na mnie to JUŻ nie robi żadnego wrażenia... a na Tobie JESZCZE

Bravo kupują dzieci w wieku 12-13 lat. Moja siostra ma dziewięć i
kupuje.
Wszędzie jest seks. Moja siostr ogląda codziennie telenowele. Niedawno
podsłuchiwała mnie podczas rozmowy z drugiego telefonu. Potem przyszła
do mnie i powiedziała "Pa, pa kochanie, śpij słodko". Z sarkazmem. A
potem podskoczyła i krzyknęła: "to twoja dziewczynaaaaa", zaśmiała się
drwiąco i uciekła.
Widzimy tutaj zderzenie dwóch tendencji.

Raz - ogląda filmy traktujące o miłości i innych bzdurnych tragediach.
Innymi słowy: brazylijskie telenowele.
Dwa - na związki kobieta-mężczyzna reaguje jak każde dziecko: wydaje się
to jej śmieszne.

Psychicznie filmy, telewizja, reklamy zaszczepiają dzieciakom
przedwczesnom dorosłość, chore wzorce osobowe. W ten sposób skrzywiają
naturalny rozwój dzieciaka. Uczy się je że Seks jest czymś
bezinteresownym. miłość zawsze kończy się w łóżku na filmach. Wynik?
Dzieciaki mają zakodowane że tak trzeba. I w Anglii życie seksualne
zaczynają 13-latki.

Nawet się pocałowaliśmy. Wstydzimy się innym pokazywać. Taka tendencja
dwukierunkowa.
Pocałowaliśmy sie! Wow!
Wstydzimy się tego.

Dzieci, wciąż dzieci. Wprowadzone w błąd.

--

Pomóżcie!
irytacja
Re: TVN reklamuje teraz eutanazje