RE: Pomózcie, please !

1. Data: 2000-01-20 13:09:43

Temat: RE: Pomózcie, please !
Od: B...@p...ch (Bartosiewicz, Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> Moglbym napisac wiecej bo mam 'fajne' i pewnie
> 'kontrowersyjne' obserwacje
> np w temacie inteligencji emocjonalnej, ale ew innym razem i w innym
> watku. :)

U mnie w firmie jest taki wariat z Amsterdamu, ktory jest szefem komórki
koordynacji projektu informatycznego, jak dziewczyna zrobila mu propozycje
instrukcji do systemu z wklejonymi screen'ami na Intranecie to facet zaczął
klikać na nie i powiedział, że system nie działa, a potem kazal to zmienic
bo uzytkownicy beda sie mylic.... :-))))

Potem poszedl dowcip ze jakby mu fototapete z jeziorkiem powiesic w pokoju
to skakał by na główke z kanapy....

I taki gość zgarnia tyle kasy dziennie ile ja w miesiac......:-/ skandal.

Pajonk
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-20 18:51:01

Temat: Odp: Pomózcie, please !
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Bartosiewicz, Piotr:
: I taki gość zgarnia tyle kasy dziennie ile ja w miesiac......:-/ skandal.

Przynajmniej facet przyjechal tu z daleka. ;)))

A wracajac do tematu: jesli ktos ma zapal to najlepiej uczyc sie jak
najdluzej, bo na uczelni czy w szkole wszystko jest proste i jasne, zas w
firmach w pracy jest tyle absurdow ze kazdemu i tak 'wystarczy' do konca
zycia.

Pozdrawiam. :)))
--
Czarek

1. Data: 2000-01-21 10:17:47

Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartosiewicz, Piotr" napisał(a):
> [...]
> klikać na nie i powiedział, że system nie działa, a potem kazal to zmienic
> bo uzytkownicy beda sie mylic.... :-))))

Idiotów nie hodują. Sami się rodzą. Spójrz na billusa gatusa.

> Potem poszedl dowcip ze jakby mu fototapete z jeziorkiem powiesic w pokoju
> to skakał by na główke z kanapy....

Bo on tylko klikac by potrafił. Proponuję mu wymaza win.com z dysku.
Zobaczymy co potrafi w dosie... ;)

> I taki gość zgarnia tyle kasy dziennie ile ja w miesiac......:-/ skandal.

A to jest już najbardziej wk...jąca rzecz na świeciem, jeśli ty
zarabiasz na czyjś chlebek z masełkiem a ten ktoś ci jeszcze pluje do
ucha...

> Pajonk

post-rafiam po pisaniu...3P
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

RE: Pomózcie, please !
Re: Geny a ksztalt osobowosci.
Podziekowania
Pytanie
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000