Praca...

1. Data: 2002-04-16 17:29:37

Temat: Praca...
Od: "::.m.sQ.::" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

...co zrobic zeby sie do czegos zabrac i zaczac to robic

ostatnio mam duzo roboty i nauki
i ciagle to odkladam typu zrobie za pol godziny
albo zrobie to zaraz i nie iwem jak sie za to zabrac
teraz pisze nawet tego posta jako wymowke zeby
tego nie robic... a jak sie juz za to zabieram to wszystko
mnie dekoncentruje, albo ide sobie zrobic kawe, albo
tylko sobie maila odbiore i tak wkolko... co zrobic :( ?

--
::.m.sQ.::

1. Data: 2002-04-16 17:48:25

Temat: Re: Praca...
Od: "Minka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie dekoncentruje, albo ide sobie zrobic kawe, albo
> tylko sobie maila odbiore i tak wkolko... co zrobic :( ?

pewnie Cię to nie pocieszy ale ja też tak mam....
i pewnie dlatego (żeby tylko nie robić tego co powinnam) pisze tego maila
:))

Pa

1. Data: 2002-04-16 18:09:09

Od: "Wieslaw" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ::.m.sQ.:: <m...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9hmva$74e$...@p...acn.pl...
> [...]
> mnie dekoncentruje, albo ide sobie zrobic kawe, albo
> tylko sobie maila odbiore i tak wkolko... co zrobic :( ?

nic nie robic. nie miec zmartwien. chlode piwiko w cieniu pic...

Poloz sie i odpocznij!

Wieslaw

1. Data: 2002-04-16 18:47:15

Od: "Pawel Neugebauer" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego nie robic... a jak sie juz za to zabieram to wszystko
> mnie dekoncentruje, albo ide sobie zrobic kawe, albo
> tylko sobie maila odbiore i tak wkolko... co zrobic :( ?

to ja tez tak mam ostatnio. bardzo dlugie ostatnio. trzeba przeczekac, nic
na sile ! :-)))

pne

1. Data: 2002-04-16 19:50:21

Od: "Solo" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

no popatrz, ja tez :)
niektorzy mowia "wez sie w garsc!" hmmm... maja racje?

Pozdro

Solo

1. Data: 2002-04-17 08:59:18

Od: "Koranja.." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Neugebauer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> to ja tez tak mam ostatnio. bardzo dlugie ostatnio. trzeba przeczekac, nic
> na sile ! :-)))
>
> pne

No.. ja juz tak czekam drugi tydzien.. :)))
I zamiast brac sie do roboty, wypisuje na grupe o kotach i toksycznej
rodzinie. ;)

Pozdrawiam i zapalu zycze
ania

1. Data: 2002-04-17 10:44:13

Od: "des des" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisz sobie na malych karteczkach zadania do wykonania. Niech ona lezy caly
czas w zasiegu Twojego wzroku i czesto ja czytaj. To zadanie wejdzie Ci w
podswiadomosc.

Powodzenia!!

1. Data: 2002-04-19 16:49:28

Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::.m.sQ.::"

> ostatnio mam duzo roboty i nauki
> i ciagle to odkladam typu zrobie za pol godziny

dlatego najlepiej nic nie planowac, bo z tego nic nie wychodzi;

ja zawsze mowilam sobie gdy wpadly jakies wolne dni, ze zrobie to i tamto, i
nigdy nic nie wychodzilo,
a potem jeszcze bylam na siebie zla, ze znowu nic nie zrobilam;
teraz nic nie planuje i przynamniej nie mam wyrzutow sumienia ze sie obijam
;)

a ostatnio to mnie raczej nie dotyczy,
mam tyle zajec ze nie ma sie kiedy obijac i wszystko trzeba robic od razu;

dopelnij sobie plan dnia, jak Ci sie narobi zaleglosci to szybko sie do
pracy zabierzesz ;)

papa,
Itlina

1. Data: 2002-04-19 18:49:36

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Itlina" > Użytkownik "::.m.sQ.::"

> [...]
razu;

> dopelnij sobie plan dnia, jak Ci sie narobi zaleglosci to szybko sie do

co za glupawa odpowiedz... alebo racej za madra na moj rozumek..
marsel do stó sie klania, bedzies moim guru

1. Data: 2002-04-19 21:53:06

Od: "Anka" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Itlina" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> papa,
> Itlina
>
>...ostatnio też mam ten problem z odkładaniem spraw na jutro. Roboty mam
mnóstwo. Ciągle sobie obiecuję, że się do tego zabiorę i coś mnie stale
odpycha. Chyba staję się mistrzynią w wyszukiwaniu dla siebie wymówek.
Planowanie nadrobienia wszystkiego w wolne dni raczej się nie sprawdza. I
jak tu się zmobilizować?

szaleństwo czy spokój?
psycholog - czy jest dla niego praca?
nieswiezy oddech (troche ot)