szaleństwo czy spokój?

1. Data: 2002-04-15 17:31:25

Temat: szaleństwo czy spokój?
Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry/ Dobry wieczór*

* niepotrzebne skreślić ;)

Zastanawiam się którą drogę wybrać w życiu: spokój czy szaleństwo?

Właściwie to juz wiem co wybrać, aczkolwiek ciekawi mnie bardzo /i nie tylko
mnie, pozdrawiam Tę osobę :) /
co Wy preferujecie:
"... szalej, nie pytaj co dalej" czy może spokój i równowagę.
Hm? Jak to u Was wygląda drodzy grupowicze? :)

Pozdrowieńka,
Itlina

1. Data: 2002-04-16 16:29:55

Temat: Re: szaleństwo czy spokój?
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Itlina" napisala:
> Dzień dobry

Czesc :)

> Zastanawiam się którą drogę wybrać w życiu: spokój czy szaleństwo?

A nie da sie wyposrodkowac? Sa chwile kiedy szalenstwo jest nie na
miejscu. Sa tez chwile kiedy mozna sobie nieco pozwolic.

> Właściwie to juz wiem co wybrać, aczkolwiek ciekawi mnie
> bardzo /i nie tylko mnie, pozdrawiam Tę osobę :) /
> co Wy preferujecie:

Ja tam wole sie nie okreslac i nie ograniczac przez to. Czasem sobie
poszaleje, czasem zatrzymam sie na chwile, zamysle... Staram sie wybierac
zawsze to co dla mnie najlepsze w danej chwili i najodpowiedniejsze.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-04-16 16:54:33

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <o...@f...sos.com.pl> :
> A nie da sie wyposrodkowac?

Dokladnie! Nie mozesz przybrać jednej strategii na cale zycie :) Strategie
wybiera sie stosownie do sytuacji.

Dominika.

1. Data: 2002-04-16 17:32:48

Od: "ODDie" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie! Nie mozesz przybrać jednej strategii na cale zycie :) Strategie
> wybiera sie stosownie do sytuacji.

tez sie pod tym podpisze... :)

Pozdr.
ODDie
o...@g...pl
GG: 2462065

1. Data: 2002-04-16 17:47:05

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie :)

Uważaj, bo życie mas tylko jedno,
czy zaryzykuj, bo żyjesz tylko raz?

Przeprowadzam bardziej lub mniej bezpieczne doświadczenia z prądem (nie tym
w herbacie ;) i chemią, więc nie pytaj się którą drogą podążam :)
Zresztą, wolę zginąć wśód blasków łuku elektrycznego i ognia niż z nudy :)

Może takie podejście jest spowodowane moim młodym wiekiem, ale - jeszcze ani
razu się nie zabiłem :P

PS: Pozdrawiam wszystkich mniejszych bądź większych ryzykantów :)

1. Data: 2002-04-17 16:42:05

Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

no i myslimy to samo :)

ale jesteśmy szarzy i typowi,
zero skrajności...
środek
egh..
;)

Użytkownik "Piotr "StarEd" Migdał"

> Przeprowadzam bardziej lub mniej bezpieczne doświadczenia z prądem (nie
tym
> w herbacie ;) i chemią,

:) no to mamy więcej wspólnego

> więc nie pytaj się którą drogą podążam :)

którą drogą...? :)

> Zresztą, wolę zginąć wśód blasków łuku elektrycznego i ognia niż z nudy :)

jako fajerwerka? ;)

> Może takie podejście jest spowodowane moim młodym wiekiem, ale - jeszcze
ani
> razu się nie zabiłem :P

dziwne, hm.. :/

:)))

> PS: Pozdrawiam wszystkich mniejszych bądź większych ryzykantów :)

Kto nie ryzykuje nic nie zyskuje,
ale i nie traci ;)

Itlina

1. Data: 2002-04-19 19:17:53

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze :)

{}Ja mam tendencję do popadanie w skrajności - ogień acetylenu lub zimno
ciekłego azotu, ale nigdy przyjemne ciepło czy orzeźwiający chłód. Czasem
tego trochę mi brakuje. :(
Ale cóż - żyję - nie mam wyboru ;)

> :) no to mamy więcej wspólnego

{}Znaczy fizyka czy chemia? Czy po prostu nauka ścisła (ściska dość mocno)
;)
Robisz jakieś experymenty?

> którą drogą...? :)

{}Prosto, po czym w prawo, tunelem, w lewo, w prawo, a później już prosto
wzdłuż tabliczek [DANGER!] [High voltage] [Hazardous compounds] [Keep out!]
[Extremely flammable] i [Danger - falling apples of Newton] ;)
A w tle rosną grzybki ;)

> jako fajerwerka? ;)

{}Albo jako iskierka :)
Czego jednak sobie zbytnio nie życzę ;)
W każdym razie uważam na siebie i ani razu nie doznałem trwałego uszczerbku
na zdrowiu przez moje doświadczenia.

> Kto nie ryzykuje nic nie zyskuje,
> ale i nie traci ;)

{}Nie zaryzykujesz, a nie wygrasz :)
Ten problem, że w kontaktach międzyludzkich nie potrafię zaryzykować, boję
się ośmieszenia itp :(

PS: Gorąco polecam stronkę MYZLAB http://www.myzlab.prv.pl/ :)

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2002-04-20 13:56:16

Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "StarEd" Migdał"

> {}Znaczy fizyka czy chemia? Czy po prostu nauka ścisła (ściska dość mocno)
> ;)

i fizyka i chemia i ścisłości

> Robisz jakieś experymenty?

tak, ale krocze przetartymi szlakami,
na własne szaleństwa mi nie pozwalają,
jeszcze ;)

> {}Albo jako iskierka :)
> Czego jednak sobie zbytnio nie życzę ;)

ani ja Tobie

> W każdym razie uważam na siebie i ani razu nie doznałem trwałego
uszczerbku
> na zdrowiu przez moje doświadczenia.

ja się ostatnio przekonałam że brom mnie nie parzy ;)
moze byl stary ;)

> {}Nie zaryzykujesz, a nie wygrasz :)
> Ten problem, że w kontaktach międzyludzkich nie potrafię zaryzykować, boję
> się ośmieszenia itp :(

Idź swoja drogą, a ludzie niech mówią co chcą,
-powiedział Dante

czasem warto zaryzykować,
to Twoje życie, co innych obchodzi Twoje szczęście,
naważniejszym jest by nie skupiać całej uwagi na tym co powiedzą inni, bo
zwariujesz

> PS: Gorąco polecam stronkę MYZLAB http://www.myzlab.prv.pl/ :)

dzieki, zajrze

pozdrawiam,