RE: Prosba

1. Data: 2000-09-22 07:40:03

Temat: RE: Prosba
Od: M...@n...com szukaj wiadomości tego autora

Moze cos mi sie roi, ale chyba (w podstawowie ;-) ) mowili, ze grzyb to nie
jest roslina, bo nie fotosyntezuje.

Milego dnia,

Mikolaj

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-22 08:28:16

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <M...@n...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:FB4F51546C1BD311A3520008C7089AB8013A5461@wae
is01nok...
> Moze cos mi sie roi, ale chyba (w podstawowie ;-) ) mowili, ze grzyb to
nie
> jest roslina, bo nie fotosyntezuje.

Bingo! Przeciez grzyby nie naleza ani do krolestwa zwierzat ani roslin!
Tylko jeszcze jak przyrzadzic bez niczego? Gotowane w wodzie z sola?

Jader

1. Data: 2000-09-22 16:42:54

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

>Bingo! Przeciez grzyby nie naleza ani do krolestwa zwierzat ani roslin!
>Tylko jeszcze jak przyrzadzic bez niczego? Gotowane w wodzie z sola?

To jeszcze do takiej kategorii zaliczylyby sie bakterie:-)) Kotlecik z
Escherichia coli? smacznego:-) W razie potrzeby, sluze hodowla nocna owego
przysmaku:-))

Agnieszka

1. Data: 2000-09-22 18:35:00

Od: Boruta - the Prince of Polish Darkness < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Sep 2000 10:28:16 +0200, "Jader" <j...@p...com.pl>
wrote:

>U?ytkownik <M...@n...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisa?:FB4F51546C1BD311A3520008C7089AB8013A5461@wa
eis01nok...
>nie
>>

>Bingo! Przeciez grzyby nie naleza ani do krolestwa zwierzat ani roslin!
>Tylko jeszcze jak przyrzadzic bez niczego? Gotowane w wodzie z sola?
>
> Jader

Niee , na surowo a pozniej lekkie halucynacje... ;-)
Gruby.

1. Data: 2000-09-25 12:48:58

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> wrote in message
> [...]

> Bingo! Przeciez grzyby nie naleza ani do krolestwa zwierzat ani roslin!
> Tylko jeszcze jak przyrzadzic bez niczego? Gotowane w wodzie z sola?

Smazone na patelni teflonowej z sola (wersja mojego
dziadka: smazone z sola na blasze kuchennej).

Pozdrawiam,
Andrzej

P.S. Ale z odrobina pieprzu i oleju sa jednak lepsze... :-)

Serwis Makaron i ostatnie zmiany (nowosci)
Prosba
Kuchnia Polska na ebay.com
Re: sery i oliwki
Re: Zielona h...