Siac? Siac? Siac?

31. Data: 2004-09-16 19:06:23

Temat: Re: Siac? Siac? Siac?
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> http://www.piwnicapodbaranami.krakow.pl/piosenki/mus
imysiac.html

Jesteś niesamowity, jakżeś to odnalazł?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

32. Data: 2004-09-16 19:59:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Jesteś niesamowity, jakżeś to odnalazł?

Oczywiscie przez Google. Nic w tym nie ma niesamowitego :-)
Pamietam pierwsze slowa piosenki.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

33. Data: 2004-09-16 22:40:56

Od: botanic <u...@N...botanik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Botanicus to nick znacznie lepiej przyswajalny.
> :-) Bogusław

Naturalnie, to tylko taka maniera typu: sklep ogrodniczy ogrodex :)
pozdrowko
botanic :)

34. Data: 2004-09-17 06:43:59

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Znowu mam reklamę robić? Za te 10% - niech będzie:-) Krzywaczka niedaleko
> Krakowa.Liściaste standardowe krzewy w cenach od 4,50 do 6 zł (berberysy,
> wajgele, forsycje, jaśminowce itp. "badziewie"). No i sprzedadzą Ci ani
> bambusicy, ani miskanta spartiny, ani szczypiora czosnkowego jak na pl.
> Piastów;-)*

ee to jakbym zakladal ogrod 2000m2 to by sie oplacalo taki kawal telepac
sama oplata za autostrade i paliwo to z 30zl...
wniosek taki ze mialem racje, generalnie szkolki maja tak samo wysokie
ceny jak sklepy, zdarzaja sie czasem wyjatki, ale tylko czasem
Marx

35. Data: 2004-09-19 09:57:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:xEg2d.18861$_z4.17314@fe1.columbus.rr.com...

> Bardzo proste. Jesli zwykla cena jest np. 100 zl, to jesli jest taniej
> o 100%, dostaje sie rosline za darmo. Jesli wiecej niz 100%, wraz
> z roslina dostajemy takze pieniadze (dajmy na to, jesli bylo taniej
> o 110%, to dostaniemy 10 zl). Jesli teraz od tego policzyc 10%
> znizki, to od "za darmo" bedzie ciagle za darmo, ale w drugim przypadku
> dostaniemy tylko 9 zl.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Czyli wg. Marty tak naprawdę bedzie to 45 pln od ceny podstawowej 100 pln.
Marto czy tak należy to rozumnieć?

Pozdrawiam życiowo
skryba

36. Data: 2004-09-19 10:12:09

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
wiadomości news:cibbb8$1e02$4@news2.ipartners.pl...

> kojarzy sie z boletusem...
> Marx

Skojrzenia nicka z nickiem króla roku to dobre skojarzenia.

Pozdrawiam skojarzeniowo
skryba

37. Data: 2004-09-19 12:24:03

Temat: Re: Siac? Siac? Siac? OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy napisał:

> Czyli wg. Marty tak naprawdę bedzie to 45 pln od ceny podstawowej 100 pln.
> Marto czy tak należy to rozumnieć?

Nie ja ten post wysmażyłam, ja go tylko za szybko przeczytałam.
I za szybko odpisałam.
Żadne to tłumaczenie, bo oczywiście jest tak jak napisał Michał:-)

Przyznaję się bez bicia, że grupę czytuję ostatnio już bez większego
zainteresowania, szkoda mi czasu. Ściągam ją, bo jednak wciąż jest kilka
osób, które warte są czytania. Nawet jak nie tną postów i niestarannie
piszą.
Po ponad trzech latach regularnego czytania żal mi troszkę:-(
Mam wrażenie, że grupa schodzi na psy, poziom drastycznie się obniżył.
Chyba niewiele się tutaj już nauczę. Nie żebym była taka mądra broń
boże. Ale wolę poczytać książki ogrodnicze.
O wiele wiecej dają mi też spotkania na żywo u kogoś, w szkółkach,
prywatne maile czy rozmowy przez komunikator. Bezwstydnie i na maxa z
tych źródeł
czerpię. I będę czerpać dopóki mi sił starczy i chęci, spotkania
organizować będę, problemy logistyczne rozwiązywać. Bo to mi sie czasem
udaje:-)
Żadne tam TWA czy Wybrańcy. Po prostu są ludzie z którymi lubię się
spotykac i tacy, na spotkanie których ochoty nie mam. Jak to w życiu.
Generalnie jestem otwarta, do ludzi życzliwie nastawiona ale wiem, zę
nie mozna mieć miliona najbliższych przyjaciół.
I tak tez jest z moim ogrodem, pokazuję go tylko wedle własnego uznania
i nielicznym.
Moje sakrum, do którego wstęp ma niewiele osób.
Czerpię też z tych spotkań o wiele więcej, ale to już opowieść na inną
bajkę.
Wiem, że nie ja jedna mam takie odczucia:-(
Ale chyba jako pierwsza mam odwagę to powiedzieć głośno - grupa
rozmieniła się na dobre.
Znów będę robić za chłopca do bicia, ale co mi tam, ktoś musi.

Pozdrawiam
Marta
wciąż z wrażeniami w pamięci z dwóch spotkań w ciagu dwóch dni...

PS. I proszę wszystkich o zaprzestanie tworzenia mitów, że u mnie
jakieś tajne spotkania się odbywają, sabaty czarownic i tym podobne.
O ile za dyżurną czarownicę robić mogę, to jeszcze trza by tego Sabata
znaleźć;-)

38. Data: 2004-09-19 13:06:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jakieś tajne spotkania się odbywają, sabaty czarownic i tym podobne.
>O ile za dyżurną czarownicę robić mogę, to jeszcze trza by tego Sabata
:)))
tak
sabaty odbywaja sie na calkiem innej gorze
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

39. Data: 2004-09-19 13:37:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message news:cijtq4$1an$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mam wrażenie, że grupa schodzi na psy, poziom drastycznie się obniżył.
> Chyba niewiele się tutaj już nauczę. Nie żebym była taka mądra broń boże. Ale wolę
poczytać książki ogrodnicze.

Moze jednak Twoj poziom drastycznie sie podwyzszyl?

Niekoniecznie trzeba traktowac grupe jak szkole. Raczej jak klub.
Przychodzisz, spotykasz ludzi. Jednych znasz, drugich nie. Jednych
lubisz, drugich nie. Ktos powiesi nowe zdjecia. Ktos zaproponuje
spotkanie w realu. Po czym odchodzisz od komputera i idziesz do
wlasnego ogrodu. Ale wiesz, ze nie jestes sama.

Pozdrowienia,
Michal

40. Data: 2004-09-19 16:39:55

Temat: Re: Siac? Siac? Siac? OT- Mg
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cijtq4$1an$1@atlantis.news.tpi.pl Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> ... Mam wrażenie, że grupa schodzi na psy, poziom drastycznie się
> obniżył. ...

Hejka. Nie z nami te numery, Brunner!
Pozdrawiam kynologicznie Ja...cki
P.S. Może problem tkwi w niedoborach magnezu, które stwierdzono o
mieszkańców Beskidów i okolic (źródło: wypowiedź osoby płci żeńskiej z
wyższym wykształceniem z okolic Żywca). :-)

www roślin doniczkowych
ogródeczek zielony na tarasie
sianie trawy
Zimowanie orzecha