Spotkanie-constitutum

1. Data: 2003-03-17 10:28:54

Temat: Spotkanie-constitutum
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Jednak jestem spowrotem na pl.rec.ogrody :-)
Kilka wyjaśnień zadanych w poprzednich wątkach.
Grill jest na miejscu, również ognisko bez problemu można rozpalic.
Swiatło oraz woda również jest na działce.
Stawy sa zarybione , chętni na wędkowanie mogą sprzęt zabrać.
Teren jest duży ogrodzony o pow.3.5h , jeśli ktoś ma ochotę przyjechać z
namiotem nie widzę przeszkód.
Pieski również można zabrać, na tym terenie nic złego się nie stanie.
To będzie baza i miejsce w którym spedzimy wspólnie popołudnie i wieczór
przy ognisku i grilowaniu.
Storczyki i skalniaki są na innej działce odległej od bazy około 3 min.
drogi przez rzekę Moszczenicę.
I tam przejdziemy przez bród pieszo :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2003-03-17 15:21:10

Temat: Re: Spotkanie-constitutum
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Kilka wyjaśnień zadanych w poprzednich wątkach.

To ja jedynie dodam, że obiecana mapka z zaznaczonym Swędowem jest pod
adresem: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec z miasteczka Wiesiołe
Użądlony raz został przez osę.

3. Data: 2003-03-17 15:28:52

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> To ja jedynie dodam, że obiecana mapka z zaznaczonym Swędowem jest pod
> adresem: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Super ,mapka bardzo dokładna, ja nawet nie wiedziałem że ten kościół obok
którego przejeżdżam to barokowy.
dzięki Grzegorz, Bogusław

4. Data: 2003-03-17 16:02:25

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" napisał

> To ja jedynie dodam, że obiecana mapka z zaznaczonym Swędowem jest pod
> adresem: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/

Korzystałeś chyba z jakiejś kościelnej mapy, bo wszędzie widzę kościoły. To z
okazji postu ? ;-))
Majka

5. Data: 2003-03-17 16:17:28

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którego przejeżdżam to barokowy.
> dzięki Grzegorz, Bogusław
>
> Czy termin 17/18 maja jest aktualny.Proszę o potwierdzenie.

Pozdrawiam Anastazy

6. Data: 2003-03-17 16:24:13

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Czy termin 17/18 maja jest aktualny.Proszę o potwierdzenie.
Pozdrawiam Anastazy

Jako gospodarz spotkania potwierdzam.
http://www.toya.net.pl/~ogrod_botaniczny/

7. Data: 2003-03-17 17:27:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> To ja jedynie dodam, że obiecana mapka z zaznaczonym Swędowem jest pod
> adresem: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/

Widze wiec, ze przygotowania w toku. Ja obawiam sie, ze bede mial czas
na przyjechanie tylko na jeden dzien, wiec mam dwa pytania:
1. Ktory dzien bedzie wazniejszy?
2. Czy ktos z Warszawy sie wybiera?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-03-17 17:31:16

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> Widze wiec, ze przygotowania w toku. Ja obawiam sie, ze bede mial czas
> na przyjechanie tylko na jeden dzien, wiec mam dwa pytania:
> [...]

Sądzę że sobota:
Może zrobimy wstępną listę, oczywiście nie zobowiązującą, ale będzie obraz
i kierunki skąd przybędą grupowicze.
W/g mojego rozeznania z Łodzi będą gospodarze:-)
Lista uczestników- proszę się dopisywać:-)
Grażyna i Bogusław Radzimierscy-gospodarze spotkania

9. Data: 2003-03-17 17:47:47

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W/g mojego rozeznania z Łodzi będą gospodarze:-)
> Lista uczestników- proszę się dopisywać:-)
> Grażyna i Bogusław Radzimierscy-gospodarze spotkania
Paweł Pawluczuk - z Wołomina {3 miejsca wolne i cała paka na traku}

10. Data: 2003-03-17 18:32:40

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> 2. Czy ktos z Warszawy sie wybiera?

Ja się wybieram, ale na 100% nie wiem czy się wybiorę :).

--
Pozdrówki,
Słońce

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

Colchicum hungaricum.
Jakie drzewo przy tarasie