Spotkanie-constitutum

11. Data: 2003-03-17 19:08:08

Temat: RE: Spotkanie-constitutum
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Sunnie

> Ja się wybieram, ale na 100% nie wiem czy się wybiorę :).

Typowo po kobiecemu :-)
:-) Bogusław

12. Data: 2003-03-17 19:14:11

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Czy ktos z Warszawy sie wybiera?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Ja. Z Wołomina będe jechał przez Warszawe. PP

13. Data: 2003-03-17 19:18:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Może zrobimy wstępną listę, oczywiście nie zobowiązującą, ale
> będzie obraz i kierunki skąd przybędą grupowicze.
> W/g mojego rozeznania z Łodzi będą gospodarze:-)
> Lista uczestników- proszę się dopisywać:-)

No, KaOwiec jak na razie zebrał:

Michał Misiurewicz
TooOld + jedna lub dwie osoby towarzyszące, + auto
Krzysztof Wilk z małżonką, z Krakowa, autem
1stgreen vel Paweł Pawluczuk z Wołomina + auto
Tadeusz Smal + 2 osoby z Łodzi + auto + grochówka
Platon + żona
Anastazy (k...@p...onet.pl)
Zosia
Rafał Wolski (skrzydełka, kiełbaski, węgiel, pieczywo i coś do picia)
Joanna (j...@w...pl)
Magda (aira) + druga połowa
Majka + Wiesia (Szczecin, Koszalin), samochodem pożyczonym :)
Słoneczko (Sunnie) + piernik
Kasia Tkaczyk + druga połowa
Jagoda
oraz z Wrocławia: Ania Duda (ania@onet) z 2 dzieci + auto
Ewa Szczęśniak (z Maćkiem?) (w niedzielę?)
oraz Inka z KaOwcem i dwoma chłopakami + auto

Boguś z Wieśkiem nie wypowiadali się (chyba) jeszcze.

Jeśli kogoś pominąłem/przegapiłem przepraszam...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien odźwierny w Frankfurcie
Lubił dupczyć panienki na furcie.

14. Data: 2003-03-17 19:45:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> writes:

> Korzystałeś chyba z jakiejś kościelnej mapy, bo wszędzie widzę
> kościoły. To z okazji postu ? ;-))

Każdy widzi to, co chce zobaczyć :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rentgenolog z bułgarskiego Ruse
Miał niesłychanie artystyczną duszę

15. Data: 2003-03-17 20:54:47

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ewa Szczęśniak (z Maćkiem?) (w niedzielę?)
> oraz Inka z KaOwcem i dwoma chłopakami + auto
>
> Boguś z Wieśkiem nie wypowiadali się (chyba) jeszcze.

Nieśmiało sie dopisuję
Jacek z ogrodniczką Elzbietą z Opola
Uszanowanie

16. Data: 2003-03-17 21:34:30

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>  Boguś z Wieśkiem nie wypowiadali się (chyba) jeszcze.
>
> Jeśli kogoś pominąłem/przegapiłem przepraszam...

Boletus z kierowcą oraz filmowcem przyjadą ze Śląska.
Wpadniemy w sobotę.Nie będziemy nocować.
Pozdrawia boletus

17. Data: 2003-03-17 21:44:50

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of b...@o...pl

> Boletus z kierowcą oraz filmowcem przyjadą ze Śląska.
> Wpadniemy w sobotę.Nie będziemy nocować.
> Pozdrawia boletus

Czyli do listy dopisujemy dwie osoby :-) zapraszamy
:-) Bogusław Radzimierski

18. Data: 2003-03-17 21:46:04

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stawy sa zarybione , chętni na wędkowanie mogą sprzęt zabrać.
> Teren jest duży ogrodzony o pow.3.5h , jeśli ktoś ma ochotę przyjechać z
> namiotem nie widzę przeszkód.
> Pieski również można zabrać, na tym terenie nic złego się nie stanie.
> To będzie baza i miejsce w którym spedzimy  wspólnie popołudnie i wieczór
> przy ognisku i grilowaniu.
> Storczyki i skalniaki są na innej działce odległej od bazy około 3 min.
> drogi przez rzekę Moszczenicę.
> I tam przejdziemy przez bród pieszo :-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Ta wędkarska propozycja dosyć ryzykowną:-).Ja odpuszczę łowienie
w takim szczególnym dniu,ale nie wiem co uczyni Tadeusz?:)

Pozdrawia boletus

19. Data: 2003-03-17 21:51:36

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of b...@o...pl
.Ja odpuszczę łowienie
> w takim szczególnym dniu,ale nie wiem co uczyni Tadeusz?:)
>
> Pozdrawia boletus

Tadeusz jak zobaczy pl.rec.ogrodniczki, to zapomni o łowieniu ;-) łowieniu
ryb;-)
:-) Bogusław

20. Data: 2003-03-17 21:57:49

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora