Trendy w ogrodach

361. Data: 2003-10-02 19:14:47

Temat: Re: Trendy w ogrodach
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja sie rozmarzylem
> zona ( obojetnie moja czy obca ) tylko w obcasach

To się nazywa wertykulacja czy areacja?? ;-))))
Pozdr. Jurek

362. Data: 2003-10-02 19:19:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Projektują bardzo ładne
> ścieżki z drewna, które po deszczu zamieniają się w lodowisko

To jeszcze smieszniejsze, niz rzucic skorke od banana.

> efektowne ścieżki
> żwirowe po których trudno chodzić w obcasach.

I slusznie. Po ogrodzie nie chodzi sie w obcasach. I w ogole,
z wysokimi obcasami trzeba walczyc na wszystkich frontach.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

363. Data: 2003-10-02 19:20:37

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał >
> Uwazaj bys w (jak to slusznie zuważył Piotr ) w priapizm nie popadł.
:-))))

Oszczędzę na palikach do młodych drzewek :-)))))))))))))
Pozdr. Jurek

364. Data: 2003-10-02 19:22:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Ja do ogrodu zapraszam takich gości którzy wiedzą jakie obuwie należy
> założyć, na naszym spotkaniu były 64 osoby i tylko jedna pani była w
> szpilkach :-)

No wiesz, najpierw groziłeś przeprawami przez rzeczkę tak, że zastanawiałam
się nad kaloszami za kolana!

Pozdrawiam, Basia.

365. Data: 2003-10-02 19:32:26

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

(...)
> No wiesz, najpierw groziłeś przeprawami przez rzeczkę tak, że
> zastanawiałam
> się nad kaloszami za kolana!
>
> Pozdrawiam, Basia.

Liczyłem na silnych panów, ale pierwszy przyjechał J.Cz. :-)))
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

366. Data: 2003-10-02 19:42:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> I slusznie. Po ogrodzie nie chodzi sie w obcasach. I w ogole,
> z wysokimi obcasami trzeba walczyc na wszystkich frontach.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
:)
jak siegam wstecz pamiecia
pierwszy raz z Toba sie nie zgadzam Michale
moze nie sa one zdrowe
ale taka noga inaczej wyglada niz w obuwiu sportowym
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

367. Data: 2003-10-02 19:47:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> To jeszcze smieszniejsze, niz rzucic skorke od banana.

Ciekawe, ile lat wytrzymują te ścieżki w naszym klimacie, ktoś wie?

> I slusznie. Po ogrodzie nie chodzi sie w obcasach.

Pewnie, po ogrodzie w ogóle się nie chodzi, tylko się pęta, ciągnąc za sobą
rozmaite narzędzia i używając ich od czasu do czasu.

> I w ogole,
> z wysokimi obcasami trzeba walczyc na wszystkich frontach.

Jak ktoś ma ponad sześć stóp, to może sobie walczyć. Ale kurduple, ze mną na
czele?

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Czy ktoś policzył może, ile postów zawiera ten wątek? Chyba pobiliśmy
rekord wszechczasów, w dygresjach również:-)

368. Data: 2003-10-02 19:57:54

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Czy ktoś policzył może, ile postów zawiera ten wątek? Chyba pobiliśmy
> rekord wszechczasów, w dygresjach również:-)

Do chwili obecnej 364.
To chyba rzeczywiście rekord
Pozdr. Jurek

369. Data: 2003-10-02 20:11:09

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe, ile lat wytrzymują te ścieżki w naszym klimacie, ktoś wie?

Zależy pewnie od tego czy zaimpregnowane i z jakiego drzewa drewno
pochodzi.
Moje siedziska - pnie w ogrodzie wytrzymały cztery lata.

> Jak ktoś ma ponad sześć stóp, to może sobie walczyć. Ale kurduple, ze mną
na
> czele?

...się nie przejmują tylko kupują kolejne buty na obcasie zalegające potem
szafkę w przedpokoju.
Przynajmniej tak jest w moim przypadku:-)

Pozdrawiam
Marta

370. Data: 2003-10-02 20:28:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> pierwszy raz z Toba sie nie zgadzam Michale
> moze nie sa one zdrowe
> ale taka noga inaczej wyglada niz w obuwiu sportowym

A tu ja sie z Toba zgadzam. Noga wyglada inaczej.
W szpilkach znacznie gorzej niz w obuwiu sportowym.
Ale oczywiscie najlepiej bosa :-)

Pozdrowienia,
Michal

--