archivum - małomównoś

1. Data: 2002-03-31 16:26:52

Temat: archivum - małomównoś
Od: "maks" <q...@p...wola-duchocka.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znajduje sie gdzies archiwum postów z tej listy dyskusyjnej?

Dokładnie to interesuje mnie problem postu 'małomówność czy da się to jakoś
wyeliminować'
Prosił bym o podanie linka do takiego archiwum lub przesłania postów o
dotyczących tego tematu.

1. Data: 2002-03-31 17:24:45

Temat: Odp: archivum - małomównoś
Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: maks
> Czy znajduje sie gdzies archiwum postów z tej listy dyskusyjnej?

Owszem.

Zawsze możesz ten temat wpisać do przeglądarki www.google.com.pl

> Prosił bym o podanie linka do takiego archiwum

Oto on:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
sci.psychologia

koryntianin

1. Data: 2002-03-31 20:02:42

Temat: Re: archivum - małomównoś
Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maks" <q...@p...wola-duchocka.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:a87d80$t7l$1@news.tpi.pl...

> Czy znajduje sie gdzies archiwum postów z tej listy dyskusyjnej?

www.google.com

Daga

1. Data: 2002-03-31 21:56:00

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" news:3ca76bcf_4@news.vogel.pl...

> www.google.com

:o)
eeeee tam

http://www.psphome.htc.net.pl/wyszukiwanie.html

--
Mania
_________________________

news.vogel.pl; news.gazeta.pl - alt.pl.hum.sztuka

1. Data: 2002-04-01 15:38:15

Od: "Pio.G." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga wrote:

> www.google.com

Mala poprawka.
google.com jest dobry glownie do www. Do szukania w grupach ZNACZNIE
lepszy jest:

http://groups.google.com

To chyba najlepszy killer anonimowosci w usenecie ;). Jesli ktos choc raz
odezwal sie na obojetnie jakiej grupie - to da sie tu bez problemu
znalesc. Wystarczy wklepac mejl, ksywke, zdanie, a zludzenie, ze na
grupach jest sie zupelnie anonimowym, pryska jak banka mydlana ;). Czysta
esencja sily internetu z informacjami nie do znalezienia na www. Bardzo
dobre zrodlo do analiz czyjejs bytnosci w sieci. Pogrobowiec
niezapomnianego dejanews.com - w sumie lepszy od pierwowzoru.
Alternatywa sa jeszcze m. in. onetowe niusy:

http://niusy.onet.pl

Niestety wyszukuja tylko cale slowa, wystarczy brak ostatniej litery i
nie znajduja nic :(. To bardzo powazny feler.

_
Pio.G.(R)eserved

1. Data: 2002-04-01 18:19:17

Od: g...@i...pl (psphome) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pio.G." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Do szukania w grupach ZNACZNIE
> lepszy jest:
>
> http://groups.google.com

Ja natomiast (dzięki Ci Maniu za odpowiedz BTW:-))
zapraszam Was do skorzystania ze strony
www.psphome.htc.net.pl/stratowa.html
w której udostępniamy bardzo wiele, bardzo różnych wyszukiwarek...

pozdrawiam serdecznie
w imieniu redakcji psphome
a-guniek

p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2002-04-01 19:53:06

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czysta
> esencja sily internetu z informacjami nie do znalezienia na www. Bardzo
> dobre zrodlo do analiz czyjejs bytnosci w sieci.

Zgadzam sie w 100%. Sila usentu jest niesamowita dzieki takim archiwom,
ostatnio szukajac informacji na jakikolwiek temat, ktory ma swoja grupe
tematyczna rozpoczynam wedrowke wlasnie od Google Groups i jesli nawet
nie znajde dokladnych dopowiedzi to natkne sie albo na przydatne linki
albo na maile osob, do ktorych moge napisac w nurtujacej mnie sprawie.
Fenomenalna sprawa. Mozna nawet obserwowac ewoluuowanie poszczegolnych
osob przez lata, gromadzenie wiedzy, zmiane pogladow itd...

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-04-01 21:59:41

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To chyba najlepszy killer anonimowosci w usenecie ;). Jesli ktos choc raz
> odezwal sie na obojetnie jakiej grupie - to da sie tu bez problemu

A ja właśnie nie mogę znaleźć mojego pierwszego posta w usenecie... Szukam i
nie znajduję. :(( A już nawet nie pamiętam, kiedy to było, chętnie bym się
pośmiała. :o)

Pozdrówka,
Daga

zwiazek dwojga ludzi i odleglosc