budyń...

1. Data: 2003-06-14 20:03:15

Temat: budyń...
Od: "wiita" <w...@o...pl_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko: zrobiłem sobie dzisiaj budyń (a jak! :)) i chciałem żeby
szybciej wystygł, więc go mieszałem jak stygł. No i po jakimś czasie z
budyniu zrobiła się dosłownie woda. Moja współlokatorka powiedziała, że
niewolno budyniu mieszać jak stygnie, bo robi się wtedy rzadki.
Pytanie: dlaczego?

--
// Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
// Witiia

1. Data: 2003-06-14 20:21:10

Temat: Re: budyń...
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> budyniu zrobiła się dosłownie woda. Moja współlokatorka powiedziała, że
> niewolno budyniu mieszać jak stygnie, bo robi się wtedy rzadki.

Mialam takie same przezycia. Podejrzewam, ze wtedy nie moze sie zwiazac
... yyy... to cos, ta substancja, ktora go wiaze ;) Ruch uniemozliwia
wytworzenie jednolitej masy ;)
Wlasciwie nie robi sie rzadki, tylko obrzydliwie sie rozwarstwia. :)
brrr.

Sasannka

1. Data: 2003-06-14 20:46:30

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedziała, że
> niewolno budyniu mieszać jak stygnie, bo robi się wtedy rzadki.

Witam!
W sumie to nie wiem czemu tak się dzieje z ciepłym ale dodam ,że z zimnym
też się tak dzieje moje dzieciaki jak zostawią budyń, który wcześniej
chciały a potem im się odwidziało, to taki poruszony czy przebełtany
łyżeczką też się rozwarstwia i jest niesmaczny.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-06-14 21:33:12

Od: "Karolina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mmmmmmmmmmmmmmmmmm

1. Data: 2003-06-14 23:02:13

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bcg04h$4vr$1@atlantis.news.tpi.pl,
Magdalena Witkowska <s...@p...onet.pl> a écrit:
> Witam

> Mialam takie same przezycia. Podejrzewam, ze wtedy nie moze sie
> zwiazac ... yyy... to cos, ta substancja, ktora go wiaze ;)

Skrobia, skrobia...

> Sasannka

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-15 11:17:12

Od: "Małgosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, a już myślałam, ze tylko ja nie umiem ugotować budyniu.Jest to bardzo
kłopotliwe, bo moje dzieci nie lubią gorącego, a jak wystygnie to między
budyniem a ściankami miseczki powstaje woda, a jeśli zjedzą trochę, odstawią
i za chwilę wracają do jedzenia to już tylko jest woda. Dlatego pewnie nie
lubią jeść budyniu, a ja zajadam gorący. Kiedyś słyszałam, że trzeba przed
nalaniem budyniu wypłukać miseczkę w zimnej wodzie, ale to nic mi nie dało.
Może ktoś nie ma takich problemów i radę na to?
Ewa

1. Data: 2003-06-15 13:17:05

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skrobia, skrobia...

A, czyli budyn rowniez robi sie z maki ziemniaczanej? Jak kisiel?

Sasannka

1. Data: 2003-06-15 21:26:20

Od: "Kubuś Puchatek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś nie ma takich problemów i radę na to?

niedawno wpadłem na pomysł (oczywiście z wrodzonego lenistwa nielubie
zmywac) by zrobic budyń w mikrofali to pozwala zrobić i zjeść w tym samym
naczyniu

udało sie co ogromnie i mile mnie zaskoczyło proces jest troche nie
doskonały bo trzeba co jakiś czs mieszać chć jak sie przyklei łyzeczke do
sueitumikrofali to miesza sie samo a my musimy zjeśc ulb poczekać jak
ostygnie jakja i dopiero zjesc

1. Data: 2003-06-16 05:54:23

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

wiita napisal(a):

> [...]
>budyniu zrobiła się dosłownie woda. Moja współlokatorka powiedziała, że
>niewolno budyniu mieszać jak stygnie, bo robi się wtedy rzadki.

Inne pisali, ze powodem byl ruch, z czym sie zgadzam. Dodatkowa
przyczyna moze byc kiepski budyn. Kupilem chyba ze dwa razy wyroby
Gellwe i wiecej tego nie zrobie. Alez to jest dziadostwo.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"- What about your soul?
- I'm an engineer."