chwalę rękaw do pieczenia

1. Data: 2003-02-15 20:49:40

Temat: chwalę rękaw do pieczenia
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Upiekłam dzisiaj kurczaka na obiad, a wieczorem schab. Słuchajcie, to jest
rewelacja. Chyba w życiu mi taki dobry schab nie wyszedł :-))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
http://indiansummer.blog.pl

1. Data: 2003-02-16 12:50:13

Temat: Re: chwalę rękaw do pieczenia
Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się:)
Również piekę mięsko w rękawie i zawsze mi wychodzi pyszniutkie.
Pozdrawiam:)

Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@m...com...

1. Data: 2003-02-16 14:56:43

Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Również piekę mięsko w rękawie i zawsze mi wychodzi pyszniutkie.
> Pozdrawiam:)

powinno być " w rekawku" i "pozdrowionka"
AD

1. Data: 2003-02-16 18:25:15

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Upiekłam dzisiaj kurczaka na obiad, a wieczorem schab. Słuchajcie, to jest
> rewelacja. Chyba w życiu mi taki dobry schab nie wyszedł :-))))
>
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka (Wrocław)

Zgadza sie, rekaw do pieczenia takich suchszych mies jest idealny ( trzeba
pamietac o ponakluwaniu od gory folii bo sie wypelni jak balon i moze nie
wytrzymac:)).
Natomiast karkowka jest samowystarczalna i doskonale obejdzie sie bez
rekawa. A i tak bedzie smacznie soczysta..Ja ja pieke w prodizu.

Jola L-L

1. Data: 2003-02-16 18:38:43

Od: Monika Mężyńska <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> Ja ja pieke w prodizu.

Jaja w prodizu? Ciekawe... :)

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=241641
---

1. Data: 2003-02-17 12:42:06

Temat: Odp: chwalę rękaw do pieczenia
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Upiekłam dzisiaj kurczaka na obiad, a wieczorem schab. Słuchajcie, to jest
> rewelacja. Chyba w życiu mi taki dobry schab nie wyszedł :-))))

Mnie nie wychodzi. Mimo wszystko jest suchy (schab). W rekawie nie ma
mozliwosci podlania miesa sosem, a IMO to podstawa mieskiego i soczystego
miesa. A moze cos zle robie?
A.

1. Data: 2003-02-17 15:17:19

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Mnie nie wychodzi. Mimo wszystko jest suchy (schab). W rekawie nie ma
> mozliwosci podlania miesa sosem, a IMO to podstawa mieskiego
> [...]
Ja robię tak ,że mięso zanim włożę do rękawa zawijam w folię aluminiową i do
środka rękawa wlewam ze szkalnkę wody albo i więcej od ilości mięsa zależy.
Zamykam wszystko i do piekarnika i sos jest i mięso jest wilgotne.Zawsze tą
metodą mi wychodzi. Oczywiście rękaw na górze przecinam.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-02-17 16:26:12

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> Mnie nie wychodzi. Mimo wszystko jest suchy (schab). W rekawie nie ma
> mozliwosci podlania miesa sosem, a IMO to podstawa mieskiego i soczystego
> miesa. A moze cos zle robie?
> A.

dobrze jest zrumienic na silnym ogniu na patelni mieso z wszystkich stron
aby pozamykac mozliwosc wyplyniecia sokow i dopiero do dalszej obrobki w
piekarniku

Jola L-L

1. Data: 2003-02-17 16:43:01

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rękaw rzeczywiście jest świetnym wynalazkiem. Upiekłam w nim w sobotę
dziczyznę. Wyszła znakomicie!
Pozdrawiam
Kasia

Jajka w occie !!!