czytelnicy

1. Data: 2002-04-09 08:10:50

Temat: czytelnicy
Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
szukam osób, które czytały kiedykolwiek powiesci
Joanny Chmielewskiej. Piszę magisterkę i
przygotowałam króciutką (ok. 1 minuty zajmie)
ankietę; może zechcielibyscie ją wypełnić?
Będę wdzięczna za pomoc, bo moja praca zaczyna mi
padac na mózg :-)

Pozdrawiam,
Gosia

ps. Wiem, na jaką listę napisałam, nie każcie mi
spadać na literackie.

1. Data: 2002-04-09 08:35:35

Temat: Re: czytelnicy
Od: a...@s...pl (AK Trans) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Gosia
>
> ps. Wiem, na jaką listę napisałam, nie każcie mi

Witam, przeczytałam wszystko, co napisała Pani Chmielewska, no oprócz tej
najnowszej książki póki co. Chętnie Ci pomogę.

Ola

GG:755183

1. Data: 2002-04-09 10:09:22

Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Witam serdecznie,
> szukam osób, które czytały kiedykolwiek powiesci
> Joanny Chmielewskiej.

Ja czytałem... Ale to bardziej na literacką grupę :)).
Coinneach

1. Data: 2002-04-09 10:30:12

Od: a...@s...pl (AK Trans) szukaj wiadomości tego autora

> Ja czytałem... Ale to bardziej na literacką grupę :)).
> Coinneach

Nie wierzę, nareszcie jakiś mężczyzna, który czytała Chmielewską!!!! A
podobało się chociaż?

Ola

1. Data: 2002-04-09 10:40:31

Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coinneach Odhar wrote:

> Użytkownik "Aleksandra" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja czytałem... Ale to bardziej na literacką grupę :)).
> Coinneach

A zaglądasz tam? :-)

Tu napisałam do tych, co tam się nie gapią, lecz
tu zaglądają. :-)

Gdybys chciał, ankieta jest na

www.unisoft.com.pl/~alex

Gosia

1. Data: 2002-04-09 10:47:57

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@u...com.pl>, a...@u...com.pl
says...

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Gosia
>
> ps. Wiem, na jaką listę napisałam, nie każcie mi

To dawaj...

1. Data: 2002-04-09 10:55:42

Od: Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek wrote:

> In article <3...@u...com.pl>, a...@u...com.pl
> says...

> To dawaj...

Wrzuciłam ją na www.unisoft.com.pl/~alex

Dzięki!

1. Data: 2002-04-09 12:04:59

Od: "Daga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AK Trans" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nie wierzę, nareszcie jakiś mężczyzna, który czytała Chmielewską!!!! A
> podobało się chociaż?

Na prk jest ich więcej, a jeden z nich nawet założył listę dyskusyjną
twórczości Chmielewskiej poświęconą. :) Ale to jednak dyskusja na prk. :))))

Daga

1. Data: 2002-04-20 13:16:49

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj przeczytaj - strasznie sympatyczna i bardzo miło się czyta:))

Alienkaa
***********************
* Maja gg.641165 *
* A...@p...fm *

Rzeczy, ktorych nie zobaczysz w TV. Reality show bez cenzury.
>>> http://link.interia.pl/f158a

1. Data: 2002-04-20 17:01:31

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alienkaa" news:KNEBJGFNDFGGJCLMHBGAGECGCFAA.Alienkaa@poczta.fm
> Przeczytaj przeczytaj - strasznie sympatyczna i bardzo miło się czyta:))

Zwłaszcza te Twoje śmieci, które zacytuję poniżej:

> Alienkaa
> ***********************
> * Maja gg.641165 *
> * A...@p...fm *
> ***********************
> Rzeczy, ktorych nie zobaczysz w TV. Reality show bez cenzury.
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

Zacznij w końcu słać przez serwer news, bo więcej tego doklejania śmieci niż
własnej produkcji.
Wyprodukowałaś w tym artykule tylko jedno zdanie a zobacz ile dziadostwa
podoklejało, pominę to czego sama nie wycięłaś.

--
OBUDŹ SIĘ !!!

Charyzma
temat prezentacj??
nikt nie siedzi w nocy
kamery (na dworcach, w parkach, w przedszkolach)
sprawy damsko-męskie:)