Re: drzewo w domu

21. Data: 2001-02-20 11:41:39

Temat: RE: drzewo w domu
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krzysztof Koterba

> - przycialem
>
> Wcale Ci nie sugerowalem, ze _masz_ ta fige ciac, czy tez
> roze! Ja tylko
> napisalem co sam zrobilem.

Wiem, ale użyłeś słowa "specjalista", które działa na
mnie stymulująco ;-))))

A poza tym, doszłam przecież do wniosku (na piśmie -
sprawdziłam! ;-)), że nie tnę teraz, nie?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

22. Data: 2001-02-20 11:41:39

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia Kulesz

> Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info"
> <i...@r...com.pl>
> napisał w wiadomości
p.com.pl...

> No to nic nie rozumiem - okrywam tak samo, Katowice
> bardziej na południe,
> ściana też południowa...Żadnych liści.
> Może to jakieś fluidy od kota? ;-))
> Serio, faktycznie chyba kompost.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Fluidy mojego kota działają destrukcyjnie na wszelkie
roślinki, z którymi się on zetknie ;-))))

Zauważyłam, że ta moja figa wogle wyjątkowo wczesna
(chyba), bardzo szybko startuje, a w tydzień - dwa
po pojawnieniu się liści zaczyna kwitnąć (chociaż
nie rozpoznaję kiedy kwitnie, a kiedy owocuje, bo
wygląda to tak samo, tylko kwiaty mniejsze)

Nie podoba mi się to za bardzo, bo pierwsze kwiaty
na ogół opadają, owoce zaiązują się dopiero przy
drugim albo trzecim kwitnieniu.

23. Data: 2001-02-20 11:49:42

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:
> A poza tym, doszłam przecież do wniosku (na piśmie -
> sprawdziłam! ;-)), że nie tnę teraz, nie?

Uff! Kamien z serca ... :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

Czy ja śnię...