dziwny swierk...

1. Data: 2002-04-06 11:34:26

Temat: dziwny swierk...
Od: "asdar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowicjuszem w tych sprawach, i szukam pomocy , a mianowicie szukam
drzewka iglastego w ktorym szyszki rosna do gory.Nawet nie znam nazwy
wlasciwej tego drzewka. Moze ktos zna ta odmiane i gdzie mozna go zamowic w
necie, ewentualnie link do danych na temat tego drzewka

Dzieki.

2. Data: 2002-04-06 14:08:53

Temat: RE: dziwny swierk...
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of asdar

> [...]
>wlasciwej tego drzewka. Moze ktos zna ta odmiane i gdzie mozna go zamowic w
>necie, ewentualnie link do danych na temat tego drzewka

Do takich pytan juz przywyklismy -strasznie duzo wiadomosci ;-))
To co szukasz to Abies koreana-ma ciemno fioletowe szyszki skierowane do
gory.
Dostaniesz w kazdym centrum ogrodniczym.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-04-08 10:30:16

Od: "jassp" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gory.
Chodzi o jodłę koreańską. Wolno roście i jest dość droga, za 1,5 metrowy,
10 letni egzemplarz trzeba zapłacić blisko 200zł(Radom+okolice). Oczywiście
są 2 letnie w cenie 15zł....a tak to w ogóle przepiękne drzewko, szczególnie
jak pojawią się szyszki, choć na nie musisz poczekać około 8 lat.
Wiosenne pozdrówka.
Jassp

4. Data: 2002-04-08 16:09:17

Od: "asdar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim.
Niech zyje wiosna :))

5. Data: 2002-04-08 20:02:47

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mnie kiedyś uprzedził, że w tej okolicy lepiej bez otwartego
scyzoryka się nie poruszać.
;-)))

Jakie "ileś" lat, kto to powiedział, 2 letnia sadzonka już w trzcim roku
[czyli rok po posadzeniu] miała szyszki a i przesadzona w inne miejsce też
wigoru nie straciła. Cały dowcip polega na tym aby stworzyć jej
odpowiednie warunki. Tak jak królewnie.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy