imieniny!!

1. Data: 2003-02-17 11:33:35

Temat: imieniny!!
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo często czytam tą grupę, ale jeszcze sama sie na niej nie udzielałam.
Ale teraz potrzebuję waszej pomocy!!

Potrzebuje kilka fajnych pomysłów na zimne zakąski na imieniny typu:
ruloniki z szynki, jajak faszerowane, może coś w galarecie
I jeszcze jakis fajny przepis na zupke ale nie chcę ani rosołu ani flaków bo
wszędzie sie z tym spotykam

Dzięki
Marta

1. Data: 2003-02-17 11:49:55

Temat: Re: imieniny!!
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ruloniki z szynki, jajak faszerowane, może coś w galarecie
> I jeszcze jakis fajny przepis na zupke ale nie chcę ani rosołu ani flaków bo

Witaj!
Proponuje sliwki suszone owiniete plasterkiem boczku, spiete wykalaczka - to do
piekarnika na ok. 15 min, az sie boczek zrumieni. Mozna podawac na zimno lub na
goraco. Smaczne i proste.
Pozdrawiam,
AniaR

A teraz czesc oficjalna :)

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia - najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej grupie
internetowej!
Grupa posiada swoja strone internetowa: http://www.kuchenna.host.sk , ktorej
autorka i gospodynia jest Bozenka z Wilna. Tam dowiesz sie wszystkiego, co
najwazniejsze o historii grupy, poznasz grupowe przepisy, mozesz obejrzec ga(r)
lerie, a takze wskazowki, czego nie nalezy czynic, bo wzbudza powszechna
niechec, a za co moze nawet spotkac lincz :).
Zanim zapytasz o przepis na: kurczaka KFC, pizze (szczegolnie jak w Pizza Hut),
gofry, tiramisu, golonke, zeberka, bogracz, leczo, biszkopt, murzynek, racuchy
(chociaz racuchy to calkiem inna historia...), koniecznie zajrzyj na strone:
http://groups.google.com/groups?q=pl.rec.kuchnia
Tam znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba, a nawet wiecej!
Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i picia, co
jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze (restauracje, bary,
fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby nie skonczyc na toksykologii.
Nie bedziemy gadac o "dupie marynie". Grupa bedzie dla tych ktorych bedzie to
interesowac, niekoniecznie szefow kuchni.... Podobnych grup nie ma...
W grupie zabronione jest przesyłanie spamow i jakichkolwiek ogłoszen nie
zwiazanych scisle z tematyka grupy.
Warto &#8220;dodac do ulubionych&#8221; strony naszych grupowiczow:
Strona z przepisami z naszej grupy (i nie tylko): http://www.kuchnia.3miasto.pl/
Wielkie Żarcie - strona Doroty - wkn: http://www.gotowanie.wkl.pl/
Puszkkka, czyli Puszatkowa Książka Kucharska Kazały: http://puszkkka.spinacz.pl/
Strona Misiczki: http://republika.pl/misiczka/
(tych stron jest wiecej, ale jestem w trakcie "autoryzacji")

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, ktorego nie zastapia Ci wszystkie
ksiazki kucharskie swiata!
Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!

1. Data: 2003-02-17 12:22:18

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ruloniki z szynki, jajak faszerowane, może coś w galarecie
> I jeszcze jakis fajny przepis na zupke ale nie chcę ani rosołu ani flaków bo

Jajka faszerowane:
Jaja ugotowac na twardo. Przepolowic, wydlubac zoltka.
Poddusic pieczarki z cebulka na maselku.
Oskalpowac i poszatkowac natke pietruszki.
Zoltka+pieczarki+cebulka+pietruszka zmielic w maszynce, tak zeby
utworzyla sie pasta. Posolic popieprzyc do smaku. Mozna tez doprawic
innymi przyprawami jak ktos lubi (ja np. daje tez duzo surowego korzenia
imbiru, nigdy proszku).
Nakitowac ta pasta otwory po zoltkach i gotowe.
Podawac z majonezem.
Pycha!
Przyznam ze wstydem, ze sam na ogol zjadam po 5-8 jajek.....
Coz, ogry sa lakome....

Pozdr.,
Shrek.

PS.
Nie przejmuj sie, jesli zostanie pasty po napchaniu wszystkich jajek. Ja
sama mozna tez zjesc ;)

1. Data: 2003-02-17 13:44:25

Temat: Odp: imieniny!!
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy moge prosic o więcej informacji na temat tych koreczków i zupki??

Użytkownik Megi <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2qon7$9ca$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-02-17 13:46:20

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-17 13:48:05

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na zupke polecam gulaszową

1. Data: 2003-02-17 18:10:55

Temat: Re: zupa serowo-porowa
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Niezawodna jest zupa serowo - porowa
(12 osob)
6 lyzek ojeju,1,5 kg mielonego, sol, pieprz, 6 porow (por?),2 l rosolu (z
kostki), 2 sloiki (puszki) pieczarek (ok. 470 g), 300 g serka topionego
smietankowego i 300 g z ziolami.
Olej zagrzac, wrzucic mielone i usmazyc(tak jak na sos do spagetti), posploc
i popieprzyc. Dodac pokrojona w krazki pore, zalac rosolem i gotowac przez
15 minut. Dodac pieczarki i nastepnie serki topione. Doprawic do smaku sola
i pieprzem. Podawac z bagietka.

Mozna tez dodac utarty ser zolty albo swieze pieczarki czy czosnek - jak kto
lubi.
Smacznego!

Monika

1. Data: 2003-02-18 10:17:12

Od: "Gosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robię koreczki z melona i np. rostbefu wędzonego (lub czegoś podobnego,
warunek - musi byc wędzone), jedną połowę melona kroje na pałeczki (dł. ok 3
cm, szer. ok. 1 cm), owijam plastrem wędliny i nadziewam na wykałaczkę
druga połowa melona służy jako efektowna podstawka ;)

1. Data: 2003-02-18 10:19:19

Temat: Odp: zupa serowo-porowa
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jeszcze o te pieczarki. Czy to maja byc pieczarki marynowane??

1. Data: 2003-02-18 13:17:10

Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zupkę zdecydowanie polecam orzechową Alli (przepis był 6.02.).Zrobiłam ją
w niedzielę i nikt już nie chciał jeść schabowych na drugie... Po prostu
rewelacja, a poza tym coś innego! Spróbuj!!!
Magda

[P] spezialidads del grischun
[Pyt:] Przepis na Placek węgierski a dokladniej na sos do niego
Soljanka
Kury rosolowe
Chwale: ciasto z platkami owsianymi Danki