inplant antykoncepcyjny

1. Data: 2001-09-05 10:57:05

Temat: inplant antykoncepcyjny
Od: "Looki" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponoc jest juz dostępna w Polsce metoda antukoncepcji polegajaca na
wszczepieniu w przedramie inplantu wydzielajacego do organizmu kobiety
hormon. Zapobiega zajsciu w ciaze przez ok 3 do 5 lat, Wiecie moze czy
faktycznie ta metoda jest u nas dostepna i jakie są koszty?
Looki

2. Data: 2001-09-05 11:34:49

Temat: Re: inplant antykoncepcyjny
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looki" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> hormon. Zapobiega zajsciu w ciaze przez ok 3 do 5 lat, Wiecie moze czy
> faktycznie ta metoda jest u nas dostepna i jakie są koszty?

o dostepności implantu nie słyszałam, ale na pewno dostepna jest Mirena -
wkładka hormonalna zabezbieczająca przed ciążą przez 5-7 lat i w
przeciwieństwie do innych wkładek zmniejszająca i skracająca miesiączki.
Jej wyzszość nad pigułką a pewnie i tym implantem jest taka, że hormon
uwalniany jest tylko miejscowo - w macicy i nie krąży z krwią po całym
organizmie.

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2001-09-05 19:42:03

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Looki wrote:

> [...]
> hormon. Zapobiega zajsciu w ciaze przez ok 3 do 5 lat, Wiecie moze czy
> faktycznie ta metoda jest u nas dostepna i jakie są koszty?

Wg informacji od repa firmy implant bedzie dostepny na poczatku
przyszlego roku.
Kosztu nie potrafil podac.
W.G.

4. Data: 2001-09-06 09:18:26

Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> Jej wyzszość nad pigułką a pewnie i tym implantem jest taka, że hormon
> uwalniany jest tylko miejscowo - w macicy i nie krąży z krwią po całym
Tylko ten wystajacy sznureczek, ktory trzeba kontrolowac ... To chyba
nizszosc w stosunku do tabletek ...
Dorota

5. Data: 2001-09-07 11:35:44

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com>
napisał w wiadomości
er3.domdata.depfa-it.com
> Tylko ten wystajacy sznureczek, ktory trzeba kontrolowac ... To chyba
> nizszosc w stosunku do tabletek ...

pewnie tak...nic nie jest idealne;-)

POzdrawiam
Basia

"Psychiatria kliniczna" - sprzedam
Nootropil - miedzynarodowa nazwa Piracetam ( instrukcja - tlumaczenie z rosyjskiego)
Gdzie w Lublinie?
Struna nodosa
Re: dyskusja i prośba o dwa zdania wytłumaczenia, długie, przepraszam