RE: lek na przebojowosc

From: n...@p...onet.pl (mirek)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: RE: lek na przebojowosc
Date: 8 Sep 2001 15:03:36 +0200

>Z psychotropów na nieśmiałość najskuteczniej działa Seroxat. Jednak cena
>tego leku jest zawrotna!Kosztuje on 130zł. Radzę rozejżeć się za innymi
>psychotropami z grupy SSRI. Dolna granica cenowa to ok 24 zł.

Tak ale po nim sa mdlosci i uczucie "motylkow" w zoladku, a wtedy raczej o
przebojowosci nie ma mowy :-(
mój typ - fluoksetyna - przynajmniej na mnie dziala idealnie i nie ma
mdlosci. Jedyny minus to nieco pozniejszy poczatek dzialania niz Seroxat.
Cena - niecale 30 pln za 30 tabl (polski Bioxetin) bo oryginalny prozac
made in USA to grubo ponad stowka..
Pozdrawiam
wyleczony i przebojowy Mirek

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]