lek na przebojowosc

1. Data: 2001-08-27 08:44:56

Temat: lek na przebojowosc
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Slyszalem, ze jest takie lekarstowo ktore przepisuje psycholog dla ludzi
niesmiałych podobno zwieksza smialosc czlowieka, staje sie bardziej
otwartym dla ludzi, mija wstydliwosc i jest sie bardziej przebojowym
czlowiekiem....
Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

2. Data: 2001-08-27 09:13:08

Temat: Re: lek na przebojowosc
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

> mija wstydliwosc i jest sie bardziej przebojowym
> czlowiekiem....
> Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

Czy to nie PROZAC ?

Sark

3. Data: 2001-08-27 09:30:20

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a) w wiadomości: <9md2qa$kjg$1@szmaragd.futuro.pl>...
>Czy to nie PROZAC ?

??? skad taki wniosek?

Cimeries

4. Data: 2001-08-27 09:40:01

Od: "byziu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czlowiekiem....
> Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

Slyszalem, ze to jest usmiech :)

Pozdrawiam
Krzysztof L.
b...@w...pl

5. Data: 2001-08-27 09:51:09

Temat: Odp: lek na przebojowosc
Od: "Bacarelli" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...
> [...]
> czlowiekiem....
> Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

Paroxetinum ale dokladnie nie pamietam jak sie pisze ale jakos tak
substancja podobna do fluoksetyny zawartej w Prozacu ale inna

6. Data: 2001-08-27 12:32:40

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Aug 2001, Bacarelli wrote:

> Paroxetinum ale dokladnie nie pamietam jak sie pisze ale jakos tak
> substancja podobna do fluoksetyny zawartej w Prozacu ale inna

no bez przesady - zadziala, jesli powodem braku "przebojowosci"
jest depresja czy inna choroba leczona tymi preparatami. Natomiast
jesli jest sie zdrowym - to trening psychologiczny albo akcjeptacja
bycia soba takim jakim sie jest. "Prochy" i "wynalazki" tutaj
nie pomoga i raczej polemizowalbym z pogladami A. Huxley'a
zawartymi w "The doors of perception".

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2001-08-27 12:41:21

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> jest sie bardziej przebojowym
> czlowiekiem....

Już miem !!! napój energetyzujący RED BULL (doda Ci skrzydeł :))))))

Sark

8. Data: 2001-08-27 12:44:00

Od: JJ <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne... Zywiec Porter! albo 2 Zywce...

9. Data: 2001-09-07 12:14:17

Od: Goblin <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak napisał(a):

> [...]
> czlowiekiem....
> Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

Z psychotropów na nieśmiałość najskuteczniej działa Seroxat. Jednak cena
tego leku jest zawrotna!Kosztuje on 130zł. Radzę rozejżeć się za innymi
psychotropami z grupy SSRI. Dolna granica cenowa to ok 24 zł.

10. Data: 2001-09-08 13:03:36

Od: n...@p...onet.pl (mirek) szukaj wiadomości tego autora

>Z psychotropów na nieśmiałość najskuteczniej działa Seroxat. Jednak cena
>tego leku jest zawrotna!Kosztuje on 130zł. Radzę rozejżeć się za innymi
>psychotropami z grupy SSRI. Dolna granica cenowa to ok 24 zł.

Tak ale po nim sa mdlosci i uczucie "motylkow" w zoladku, a wtedy raczej o
przebojowosci nie ma mowy :-(
mój typ - fluoksetyna - przynajmniej na mnie dziala idealnie i nie ma
mdlosci. Jedyny minus to nieco pozniejszy poczatek dzialania niz Seroxat.
Cena - niecale 30 pln za 30 tabl (polski Bioxetin) bo oryginalny prozac
made in USA to grubo ponad stowka..
Pozdrawiam
wyleczony i przebojowy Mirek

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]

Dziwne latające plamy w oku.
Która witamina przeciw komarom ???
Szpitale w Warszawie c.d.
Nerka?
Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....